BÖLÜM 5
06 HAZİRAN 2014
02.25
İSTANBUL – TARABYA
Cemal birden yataktan fırladı. Ter içindeydi.
" murat yaşıyor"
Yanında yatan nergis cemalin feryadıyla uyandı. Cemali sakinleştirmeye çalıştı.
" rüya gördün canım. Hadi uzan"
Cemal nergise bakarak.
" murat yaşıyor nergis. Gözlerimle gördüm"
" yapma cemal. Bunların hepsi senin kafanda. Sen bu akşam ilacını aldın mı"?
Cemal bir şey demedi.
" almadın değil mi?"
Nergis yataktan kalkıp yatak odasından çıktı. Az sonra elinde bir bardak su ve ilaç ile içeri girdi. İlacı cemale içirdikten sonra yatağa yatırdı.
" geçecek cemal. Bunlar geçecek. Doktorun da dediği gibi sadece geçmişin sarsıntıları."
" neden bunlar bana oluyor nergis. Bunca yıldan sonra neden şimdi. Neden murat yaşıyormuş gibi hissediyorum"
Nergis'te yanına uzanıp cemale sarıldı.
" biraz zaman ver kendine. İstersen yarın gene mezarlığa gidebiliriz"
Cemal bir şey diyemedi. İlaç etkisini göstermiş cemal derin bir uykuya dalmıştı. Nergis ise ayrı bir düşünce sarmıştı.
" hep aynı ismi sayıklıyorsun. O ismi nasıl biliyorsun cemal"
15 HAZİRAN 2014
22.20
İSTANBUL – TARABYA
Salonda oturan cemalin yanına elinde çaylar ile nergis gelip cemalin yanına oturdu.
" ne var televizyonda"
" dolaşıyorum öyle kanalları. Doğru düzgün bir şey yok"
" düzgün dediğin şey belgesel bilimsel tartışma falan değil mi. Bu yaşta olmama rağmen kadınım ben bize dizi yeter"
Cemal ile nergis televizyona bakıyorlardı. Cemal burnundan bir şey aktığını hissetti. Elini burnuna götürüp sildi. Eline baktığında kan olduğunu gördü. Nergis'te farkına vardı.
" senin burnun mu kanıyor"
" bilmiyorum ama iyi hissetmiyorum nergis kendimi"
" cemal korkutma beni"
Cemal Ayağa kalktı. Bakışı sabitti.
" benim gitmem lazım."
Nergis gene cemlin bir kriz geçirdiğini düşündü. Cemalin ilaçlarını almak için mutfağa gitti. İlacı bulup salona geldiğinde cemal salonda yoktu. Konağın kapısı ardına kadar açıktı. Nergis telaş ile kapıya gitti bahçeye çıkıp etrafa baktı ama cemal ortalarda gözükmüyordu. Tekrar içeri girdi. Cep telefonundan cemali aradı. Cemalin telefonu kapalıydı.
" kemali arasam ne işi var diyecek sende, doktoru arasam da olmaz... Offff cemal ya gene çıktın gittin. Umarım her zaman ki gibi evine gitmişindir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Fiksi IlmiahYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...