YÜZLEŞME BÖLÜM 28

107 31 1
                                    


BÖLÜM 28

26 Haziran 2014

Saat 10.20

İSTANBUL / SAMATYA HASTANESİ

Başhekim, yanında hemşire koridorda hızlıca yürürken kızgın sordu

" beni neden akşam aramadınız"

" efendim bizde sonradan öğrendik. Cüzdanındaki kimlikten anladık. Zaten hemen sonra da özel odaya aldık."

" adam hastanemde ölse al başına belayı. Geceden beri telefonlarım susmadı. Nasıl olmuş"

" dün gece acile bırakmışlar. İç kanama belirtileri saptanmış ama hiç bir şeye rastlanmamış. Burunda kanama ve ağır sıtma nöbeti dışında."

Doktor ile hemşire özel odaya gelip içeri girdiler.

" geçmiş olsun Atamer Bey."

Atamer yatakta yatıyordu.

" teşekkür ederim. Ne oldu bana doktor bey"

" dün gece baygın bir haldeyken bırakılmışsınız. Tomografi sonuçlarınız iyi. Vücudunuzda da herhangi bir hasar yok. Kaza mı geçirdiniz?"

" hiçbir şey hatırlamıyorum."

Yasemin odaya telaşlı bir şekilde girdi.

" Atamer aşkım"

Atamerin yanına gelip elini tuttu.

" ne oldu sana."

Atamer Tasemin'e baktı.

Doktor

" geçici bir hafıza kaybı olabilir. Hanımefendiyi tanıdınız mı"?

" tanımaz mıyım doktor. Yoksa beni öldürür. "

Yasemin ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordu.

" ne oldu sana, soyuldun mu? kaza mı yaptın?"

Hemşire Yasemin'e bilgi vermek istedi.

" hanımefendi, acilin polisi rapor tuttu. Cüzdanı ve saati yanındaymış. Kıyafetlerinde de yırtılma vücudunda da darp izi yoktu."

Doktor Yasemin'e sordu.

" daha evvelden bayılma, kendinden geçme hali olmuş muydu"?

" hayır doktor bey."

Yasemin kaygılıydı.

" canım istersen başka bir hastaneye götürelim seni... Doktor bey yanlış anlamayın"

" başhekim, Yasemin hanım"

" pardon, "

Atamer, Yasemin'in elini sıktı.

" bu hastanede iyiyim. Zaten bir şeyim de yokmuş. Meraklanma. Teşekkür ederim başhekim bey. Bu hafıza kaybı. Ne zaman düzelir"

" belli olmaz. Anladığımız kadarıyla travma geçirmişsiniz. Ne kadar şiddetli olduğuna bağlı. Belki yarın geçer belki birkaç yıl. Tekrar geçmiş olsun"

Doktor odadan çıkınca Yasemin Atamer'e sarıldı.

" çok korktum. Telefonun da kapalı. Geceyi nasıl geçirdim bilemezsin. Allahtan kimliğinden seni tanımışlar da kongre başkanına haber vermişler."

" evet. Sabahtan beri hastanede alarm var. Önemliysen özel odadasın, değilsen koğuşta"

" saçmala düşünme bunları. Ben senin yanındayım"

" Yasemin"

" efendim aşkım"

" dün gece ne oldu bana"



25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin