BÖLÜM 14
06 KASIM 2015
16,25
İSTANBUL / CİHANGİR
Kapının zili çalınca Faruk yerinden kalkıp kapıyı açtı. Karşısında sadece Cemal ile Kemal'i görünce;
" Atamer ile Yasemin nerede? beraber gelirsiniz diye düşünmüştüm"
" onlar daha gelmediler mi " diye sordu Cemal
" hayır, ben berabersiniz diye düşündüm "
Kemal ve Cemal içeri salona geçtiler. Murat kanepeye uzanmış;
" çocuklar nerede? beraber değil miydiniz?"
" Faruk da aynı soruyu sordu bize. Biz onları havaalanında karşıladıktan sonra ayrıldılar. Yarım saatlik bir işimiz var, evde buluşuruz dediler"
" Allah Allah, hem kendileri erken eve gelin konuşacaklarımız var diyorlar, hem de bu saat olmuş, ortada yoklar "
" Gelirler herhalde birazdan... Siz ne yaptınız" diye sordu Cemal.
Murat gülümseyerek
" evi dolaştım, çalışma odanız mükemmel. Hele o fotoğrafları görünce, Atamer'e bahsettiniz mi heykel konusunu"
" evet " dedi Kemal " biliyorlar, ama tam konuşamadık. Sanki aceleleri vardı. Faruk'u sordular. Evde mi diye"
" beni mi, o niye, gelmeyeceğimi mi düşündüler acaba, ama haklılar. Yasemin beni kolay kolay affetmeyecek"
" hiç de öyle bir tavırları yoktu, ama ikisinin de yüzü pek gülmüyordu. Sanki canları sıkkın gibiydiler "
" acaba Mısır'da bir şey mi oldu " diye sordu Murat.
" birazdan anlarız Murat "
Murat yattığı yerden kalkıp, oturdu
" dikişlerine dikkat et Murat "
" hastane de yeterince yattım Kemal. Ufak bir delik sadece "
" bir şeyler içer miyiz beyler" diye sordu Kemal. Herkesin ortak kararı evet olunca Kemal mutfağa gitti.
Saat ilerlemiş, aradan bir saat geçmişti. Herkes meraktaydı.
" ya şunları bir daha arasana " dedi Murat.
" yirmi dakika önce aradım ya, ayrılmayın geliyoruz dedi " diye cevap verdi Kemal.
" sen bir daha ara"
" tövbe yarabbi, tamam bir daha arayayım"
Kemal telefonuyla Atamer'i aradı. Birkaç saniye bekledikten sonra
" Atamer... Neredesiniz... Murat burada meraklanıyor da, hoş biz de meraktayız... Tamam bekliyoruz"
" ne dedi " diye sordu Cemal
" beş, on dakikaya kadar geliyoruz dedi. Eve yaklaşmışlar"
" nereye gittiler acaba" diye yükse sesle düşündü Faruk. Kemal, Faruk ile göz göze gelip
" az sonra bunun cevabını öğreneceğiz"
06 KASIM 2015
17,40
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Science-FictionYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...