BÖLÜM 4
02 KASIM 2015
21,30
İSTANBUL – İSTİNYE DEVLET HASTANESİ
" Murat neden böyle konuştun, komiser ile başımızı belaya sokacaksın"
Murat Cemal'in bu sözü üzerine gülümsedi.
" merak etme hiçbir şey olmaz, heykel izin vermez"
Kemal odanın kapısına gidip açık kapıdan dışarı baktı.
" ya adam bir uzaklaşsın"
" sence söylediklerine inanmış mıdır?" diye sordu Cemal. Kemal kapıyı kapatıp yanlarına geldi.
" ölen yok, vurulan insan da şikayetçi değil, bizde şahitlik yapıyoruz, ne yapacak. Bir Atamer kalıyor ve tabi Yasemin'i unutmamak lazım " Kemal sonra Murat'a bakarak:
" gerçektende neden böyle davrandın anlayamadım. Faruk resmen Yasemin'i vurmak istedi"
" oturun önce"
Kemal ve Cemal oturdular. Murat devam etti.
" Mustafa doğru söylüyor"
" ya şuna Mustafa deme Allah aşkına. Adam Atamer" diyerek çıkıştı Cemal.
" ya tamam Cemal, takıldığın şeye bak. Dün akşamdan beri düşünüyorum. Tüm bu olaylar, bir sebebi olmalı. Bu olaylarda sen, ben Cemal, yasemin Atamer ve Faruk hep var"
" saçmalama Murat, Faruk Cemal yüzünden var. Onu Cemal aramış" dedi Kemal. Cemal bir an duraksadı.
" ben mi, ha diğer Cemal'den bahsettin evet doğru sana katılıyorum Kemal"
" siz diplomaları nereden aldınız beyler"
" ne alakası var Murat"
" dün akşamdan beri düşünüyorum, ben tüm değişkenlikleri hatırlıyorum. Sen Cemal, sende aynı, hatta başka bir gerçeklikten bir şekilde geçiş yapmışsın. Ve sen Kemal, anladığım kadarıyla Atamer yok olmadan önce yanındaymışsın. Yani heykelin alanı içindeymişsin"
" iyi de Faruk da oradaydı. O da bu şekilde etkilenmedi " dedi Kemal.
" doğru Kemal haklısın, ya Cemal ile Atamer'in yanlarına gelişini her şeyi nasıl hatırlıyor. Atamer iki kere geçmişe gitti. Bir şekilde etkilenmesi gerekiyordu. Ama o hiç etkilenmemiş gibi"
" belki de onda herhangi bir sapma olmadı"
" sanmıyorum Kemal. Bence daha farklı, açıklayamıyorum ama hissedebiliyorum. O bize lazım"
Cemal düşünceliydi.
" sen ne düşünüyorsun Cemal" diye sordu Kemal. Cemal düşüncelerinden sıyrılıp.
" Murat'a hak vermiyor değilim. Yagop'un sözlerini söylemesi."
" kim bu Yagop ya"
" uzun hikaye Kemal. Bir ara anlatırım. Ama Yagop'u tanımıyorum derken çok inandırıcıydı. "
" haklısın Cemal" dedi Murat
"ya yalan söylüyor ya da hatırlamıyor, belki de gerçekten de tanımıyor. Sonuçta bu her neyse Faruk bize lazım"
" iyi de beyler asıl sorulması gereken soruyu soran yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Science FictionYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...