BÖLÜM 11
22 Haziran 1965
Saat 22.30
İSTANBUL / DOLAPDERE
" Çok korkuyorum " dedi Nergis, Murat'ın elini sıkıca kavrayarak.
" bende senin kadar korkuyorum. Başka çaremiz var mı"?
Murat ile Nergis dolap derede iplikçi sokağında bulunan bir evin önünde duruyorlardı, ebe olarak bilenen cemile adında bir kadının
Oturduğu evdi. Ebe cemile romandı. Zili çaldılar, kapıyı ebe cemile açtı. Nergis ile Murat'ı görünce başıyla sokağa, yolun sağına soluna dikkatlice baktı.
" gören olmadı dimi. "
" hayır. " dedi murat " mümkün olduğunca dolaşarak geldik "
"hadi girin içeri "
Ebe Cemile, Murat ile Nergis içeri girdikten sonra bir daha dışarı baktı ve sessizce kapıyı kapattı.
" bu aralar çok baskın oluyor. Parayı getirdin mi? "
Nergis titriyordu korkudan. Rengi bembeyazdı. Murat bir tomar parayı ebe Cemile'ye verdi.
" ben yapmak istemiyorum Murat "
" artık geri dönüşü yok Nergis. Mecburuz buna. İkimizin de geleceği buna bağlı "
Nergis kararsızdı. Ebe cemilenin suratı asıldı.
" eeee hadi ama. Başımı belaya mı sokacaksınız. Baştan söyleyeyim parayı geri vermem. Ya yapalım şu işi ya da çıkın gidin"
Ne yapacağını bilemiyordu. Üstünde büyük bir baskı hissediyordu. Ebe Cemile eliyle içerideki odaya gösterdi.
" kızım geliyor musun, gelmiyor musun "?
" defalarca konuştuk bunu Nergis. İkimiz için en iyisi bu"
Nergis, Murat'ın gözlerinin içine baktı. Çaresizce odaya geçti.
22 Haziran 1965
Saat 19.45
İSTANBUL / TARABYA
Nergis hızlıca konağın mutfağına girdi, bahçeye açılan kapıya yöneldi. Hizmetçi Leyla ne olup bittiğini anlamadı. Arkasından Süreyya girdi mutfağa.
" gidemezsin diyorum sana"
Nergis durdu. Hışımla dönerek
" abla anlamıyor musun gitmem lazım"
" sen benim başımı belaya mı sokacaksın. Hadi gündüzleri idare ediyorum gençsiniz, bu saatte tek başına, Fırat'a ne derim, babam gelse, bir gören olsa "
" Murat beni alacak "
" Nergis akşam akşam ne gezmesi bu. On yedi yaşındasın. Çocuk değilsin. Yapma kardeşim. Bari akşam görüşmeyin. "
Süreyya konuşmasına devam ederken Nergis
" hamileyim "
" hem sanıyor musun ki bunun sonu va... Ne dedin sen! "
" hamileyim abla anlıyor musun hamileeeee "
Süreyya afalladı.
" Leyla çık dışarı"
Leyla mutfaktan çıktı. Süreyya başını öne eğdi, Nergis'in yüzüne bakmıyordu.
" kaç aylık "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Science FictionYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...