BÖLÜM 39
24 Kasım 2014
Saat 23: 45
İSTANBUL / CANKURTARAN
Murat çıldırmışcasına odada dolaşıyor kendi kendine söyleniyordu.
" nasıl sakladın bunu benden Cemal. Nasıl? Öğrenemeyeceğimi mi sandın."
Demir dolabını açtı. İçine bir şey arıyordu. Aradığı bir fotoğraftı. Fotoğrafa baktı. Atamer'in annesi ile çekilmiş fotoğrafıydı.
" bu yüzden heykeli kullanabildi. Sen benim oğlumsun. Hiç şüphe yok."
Saatine baktı. Heykeli alıp içeri geçti. Tekrar saatine baktı. Gece yarısını geçmişti. Gözlerini kapattı. Açtığında başı dönüyor sendeliyordu. Fatihte evinin önündeydi. Burnundan gelen kanı sildi. Eve doğru adım attı. Tam kapıya yaklaşmıştı ki, elinde valiz ile evden çıkan genç Murat'la karşı karşıya geldi. Genç Murat, yaşlı Murat'ı görünce
" sen... Sen üçledin mi?''
24 ağustos 2015
Saat 02: 05
İSTANBUL / CİHANGİR- 24 üncü GÜN
Yasemin çalışma odasına girdi.
" saatin kaç olduğunun farkında mısın"?
" biliyorum hayatım. Az bir işim kaldı, bitecek "
" sevinirim Atamer. Çok uykum var"
" sen git yat Yasemin. Ben de birazdan gelirim."
Yasemin arkasını döndü. Tam çıkacaktı ki durdu Atamer'e baktı.
" Atamer"
" efendim"
" sana söylemem gereken bir şey var"
" yarın söylesen"
"tamam. Yarın konuşuruz"
Atamer masasına gömülmüş Yasemin'e bakmıyordu. Yasemin yatak odasına uyumaya gitti. Atamer, Murat'ın günlüğünü aldı. Tekrar tekrar okuyordu. Saat ilerliyor gün ağarmaya başlamıştı. Birden yerinden kalktı. Yüzü gülüyordu. Yatak odasına gitti. Yasemin derin bir uykudaydı. Uyurken onu bir süre izledi. Bulduğu şeyin heyecanıyla evden çıktı. Telefonu çalışma odasında masanın üstündeydi.
Konağa geldiğinde sabah altıydı. Kapıyı uzun uzun çaldı.
Nergis uyku sersemi açtı.
" Atamer"
" girebilir miyim içeri"
" tabi de saatin kaç olduğunu biliyorsun değil mi?''
Atamer içeri girdi. Kendini koltuğa bıraktı.
" sabaha kadar oturdum"
" belli gözlerinden hayrola"
" biliyorum hatırlamıyorsun. O yaşanan hayat senden silindi ama belki Cemal sana anlatmış olabilir. Murat kaybolduğunda heykeli bana Cemal verdi. Demek ki Cemal heykeli buldu. "
" yani"
" sana nasıl bulduğunu söylemiş olabilir mi"?
" Atamer ben sizin gibi bilimle uğraşan biri değilim. Ben Murat'ın kazada öldüğünü bile hatırlamıyorum. Bana bu şeyler zaten tuhaf geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Ficção CientíficaYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...