KAOS Bölüm 8

156 31 1
                                    

BÖLÜM 8

16 Haziran 2014

20.30

İSTANBUL / TARABYA

Cemal ile nergis konağın önüne geldiklerinde nergis hala olanlara inanamıyordu. Cemal'e

" gelsene içeri" dedi

" dinlenmem lazım nergis. Eve döneceğim."

" sana inanmadığım için üzgünüm. Son zamanlarda bana hep söylüyordun ama ben ..."

" şimdi bunların sırası değil. Her şey güzel olacak"

Nergis cemale sarıldı. Bahçe kapısını kapatıp konağın kapısına doğru yürüdü. Kapıyı açıp içeri girdi. Salona geldiğinde yüzü değişti. Karşısında duranı görünce eli ayağı titremeye başladı.

" kim di o sarıldığın adam nergis"

Nergis korku dolu gözlerle bakıyordu.

" cemal... Sen eve nasıl girdin"

" bir saattir evde seni bekliyorum nergis kim di o adam"

Nergis ne diyeceğini bilemiyordu.

" cemal sen bana şaka mı yapıyorsun şimdi seninle geldik ya. Eve kadar bıraktın gel dedim sana eve gideceğini söyledin"

Cemal nergisin söylediklerini anlayamıyordu.

" nergis ben evde seni bekliyorum ne olur bana doğruyu söyle"

" camaaaal bak bu eşek şakası sen benimle bu yaşta dalga mı geçiyorsun"

Cemal nergisin şaka yapmadığını gerçeği söylediğini anlamıştı ama söylediklerine inanması o kadar zordu ki.

" otur bir sakince bana anlat"

Nergis tüm olanları tek, tek anlattı. Cemal hiç sözünü kesmeden dinliyordu. Nergis her şeyi anlattıktan sonra cemale bakıyor Cemalin nasıl bir tepki vereceğini merakla bekliyordu. Cemal ayağa kalktı. Az bir süre düşündükten sonra

" gördüğüm rüyalar ya da krizler beklide bunun yüzündendi. Paralel gerçeklikteki sapma yüzünden"

" ne diyorsun sen cemal. Bana anlaşılır bir şekilde anlatsan"

" diyeceğim o ki gördüğün cemal yani seni eve bırakan bizim yaşadığımız gerçeklikten değil"

" ya zaten bu akşam yaşadıklarımı hazmetmem zor bir de bana bunu söylemen "

" telefonunu biliyor musun? Bu saçma oldu çünkü zaten onun telefon numarası benim numaram... Onu ara"

" kimi seni mi"?

" nergis cemali ara "

Nergis cemali aradı. O esnada cemalin telefonu çalmaya başladı. Nergis;

" ya cemal işte senin telefonun çalıyor"

" sen çaldırmaya devam et"

Nergis'in yüzü değişti.

" telefon açıldı... " dedi nergis şaşkındı "alo... Cemal..."

Cemal nergise sessizce çağırmasını söyledi

" cemal bana gelebilir misin? Evet şimdi... Çok önemli... Gelince söylesem lütfen... Tamam bekliyorum"

Nergis telefonu kapattığında eli titriyordu.

25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin