KAOS Bölüm 6

143 31 1
                                    

BÖLÜM 6

16 EYLÜL 2015

15.55

İSTANBUL CİHANGİR

Faruk ile yasemin evin kapısına geldiklerinde Faruk zile basmadan yasemin anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. İçeri girdiklerinde kemal kapının açılmasını duyup kapıya geldiğinde, yüzü güldü. Tarifsiz bir sevinç vardı yüzünde.

" yasemin"

" kemal abi"

Birbirlerine sarıldılar. Kemal sanki bir yakını gelmişçesine yasemin de öz abisine sarılırcasına kucaklaştılar. İkisindeki bu his Faruk da fazlasıyla vardı. Faruk kıskanırcasına

" hadi ama kız yeni geldi. İçeri gecelim"

"nasıl geçti yolculuk yasemin"

" iyiydi kemal abi. Bir de uçak rötar yapmasa daha da iyi olacaktı. "

Yasemin evin içine girince hiçbir şeyin değişmediğini her şeyin aynı kaldığını görünce sevindi.

" nasıl... Ev aynı değil mi"?

" evet, kemal abi. Nasıl anlatayım bilmiyorum ama eve girdiğimde tarifsiz duygular kapladı. Sizi görmek. Sanki hayatımın tamamında siz varmışsınız bu evde yaşamışım gibi"

" karnın açtır ne söyleyeyim yasemin"

Faruk kemalin sözüne girdi.

" lütfen kemal. Profesör yasemin"

" ha evet doğru ya profesör olmuşsun"

" yapmayın Allah aşkına. Bana bile tuhaf geliyor. Hoş sen bilirsin bu duyguyu kemal abi. Eve gittiğinde anneni karşında görünce"

" ya hiç açma o konuyu."

" asıl siz bana olayları anlatın. Uçakta bir şeyler yedim şimdilik aç değilim. Faruk abi bir şeyler anlattı ama"

" Faruk anlattın mı hepsini"

" yok, kemal sadece mısır konusunu"

Yasemin her ikisine de baktı.

" hadi beyler dökülün ilk kim başlayacak"

Faruk atıldı söze

" evlat şu heykelin üstündeki bilinmeyen yazı ile ilgili yurt dışındaki üniversitelerden yardım istemiştik. Senin gittiğin gün üniversiteyi arayıp benimle görüşmek istediklerini söylemişler. Bende onlara dönüş yaptım."

Yasemin heyecanlandı.

" eeee Faruk abi"

" bizle görüşmek istiyorlar. İçeriği nedir biz de tam bilmiyoruz"

" peki, nasıl olacak bu"

" işte onun kararını biz vereceğiz. O yüzden de seni çağırdık"

" neyin kararını"

Kemal söze girdi.

" mısıra gitme konusunda. Faruk'un biraz endişeleri var. Neyse bunları sonra detaylı konuşuruz. Bir gelişme daha oldu yasemin"

" gideli çok az gün oldu ama çok şeyler olmuş. Bu sefer ki ne"

" cemal ortaya çıktı yasemin"

25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin