YÜZLEŞME BÖLÜM 22

162 33 4
                                    


BÖLÜM 22

27 Temmuz 2015

20.35

İSTANBUL / CİHANGİR

" Buyurun Atamer Bey kahveniz "

Yasemin elinde fincanla çalışma odasına girdi. Atamer koltuğa oturmuş elindeki kâğıtlara bakıyordu. Yasemin de fincanı sehpaya koyup yanındaki koltuğa oturdu.

" çalışmaya başlamışsın... Sevdin mi çalışma odanı. Rahat çalışasın diye Kemal Bey koltuklar bile koydu. "

Atamer gözünü kâğıtlardan ayırmıyordu

" koltuğu düşünmüşsünüz ama kara tahtam yok. Yarın Kemal'i ara kara tahta ayarlasın. "

Yasemin suratını ekşitti. Atamer;

" bulduklarına bakıyordum da Murat Cankurtaran da oturuyormuş. Kendi evi. Altmış yedi yaşında... Kaç yılında doğmuş olur hımm "

" 1948 "

" söyleyecektim zaten."

" ne düşünüyorsun "

" odak noktamız Murat. Hayatı önemli "

Yasemin kalktı masadan kendi evraklarını ve not defterini alıp tekrar koltuğuna oturdu.

" Murat Zeybek. İstanbul Üniversitesinde fizik hocası. Erken emeklilik istemiş. Sağlık sorunları varmış. Hiç evlenmemiş. Dediğin gibi Cankurtaranda ki ev kendisinin. Sabıkası yok. Tertemiz bir adam. "

" ana adı baba adı "

" bak o tuhaf. Evlatlık alınmış. Baba adı Adnan Keser. "

" soyadı ne dedin "

Atamer Yasemin'in elindeki kâğıtları çekti aldı

" bende söyleyebilirdim. Almana gerek yoktu."

" bir dakika Yasemin... Babasının soyadı Keser ama Murat'ın soyadı Zeybek bu nasıl olabilir"

" neyse ki elimden alabileceğin kâğıt yok ama ben öğrendim şekerim."

Atamer Yasemin'e baktı

" illa show yapacaksın değil mi?. Tamam dinliyorum seni "

" bak bu bilgiye çok zor ulaştım. İyi para verdim. Borçlusun bana "

" tamam, veririm anlat sen"

" o yıllarda biliyorsun ki kayıtlar sağlıklı değil. Murat'ın sadece 1948 doğumlu olduğu yazılı ve 1957 de Adnan ve eşi Emine Murat'ı evlatlık alıyorlar. Ama soyadlarını vermiyorlar. Kayıtlar sanki silinmiş. Böyle bir şeyin olabilmesi için iyi para ödemişlerdir."

" bak bu ilginç, aferin Yasemin"

" asıl bunu duyunca ne diyeceksin bakalım Adnan'ın bir erkek çocuğu var. Bu çocuk da 48 doğumlu adı da Cemal "

" bu Cemal o Cemal de de yok artık diyeyim "

" aynen öyle tatlım. Hani seni bir şey şaşırtmazdı."

" hayatım fizik olsa şaşırmam da bu polisiye durumları beni hep şaşırtıyor. Kemal biliyor mu? "

" hayır, ama duyunca hayli şaşıracaktır."

" Kemal'i Murat'a Cemal yolluyor. Kemal heykel için gidiyor. Murat belgeler veriyor. Cemal ortadan kayboluyor. Murat ölü bulunuyor "

" bu ne ya biz polis miyiz? Şu bizi ilgilendiren bölüme geçsek fotoğrafa "

25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin