YÜZLEŞME BÖLÜM 34

174 30 11
                                    


BÖLÜM 34

30 Temmuz 2015

10: 15

İSTANBUL / CİHANGİR

Evin kapısını açarken Atamer çok düşünceliydi. Yol boyunca tek bir kelime etmemişti. Atamer gece boyunca Faruk'un tahsis ettiği odada oturmuş uyumamıştı. Yasemin Atamer'in bu haline içten içe üzülüyordu. Atamer eve girer girmez çalışma odasına geçti.

" kahvaltı hazırlayayım mı"?

Atamer hiç cevap vermiyordu.

" sabah apar topar çıktık adamın evinden. Bari bir şeyler yeseydik. Ayıp oldu kadına"

Atamer çalışma odasında koltuğa oturmuş panolara bakıyordu. Yasemin dış kapının altından atılmış küçük postane ihbarnamesini yerden aldı Atamer'in yanına gitti.

" ne oluyor atamer sana. Böyle sessiz kalınca çözülüyor mu her şey"

Atamer sessizliğini bozdu. Sinirliydi.

" dışarıdan bu olaylara bakarken birden öğreniyorum ki olayın tam göbeğindeymişim. Cemal'i ararken millet, ben ise Cemal ile heykeli araştırıyormuşum. Hem de heykel elinde"

" e ne olmuş. "

" nasıl yani Yasemin "

" ne olmuş Atamer. Sen değil miydin bu olay beni heyecanlandırıyor diyen. Sen değil miydin, Yasemin işte büyük fırsat laflarını söyleyen. Ne değişti. Şimdi de araştırıyorsun şimdi de olayın göbeğindeyiz. Topla kendini. Şu haline bak. Gözlerinin altı morarmış uykusuzluktan."

Yasemin'in bu yüksek sesle söyledikleri tokat gibi gelmişti. Atamer Yasemin'in sözlerini dinliyordu.

" tamam, dün senin için bir eğlenceydi. Bugün farklı gözüküyor olabilir. Ama hala bu olayın peşini bırakabilirsin. Yok, hayır bırakmam diyorsan da bu şekilde olmaz. Sakin olacaksın. Dinleneceksin ve beraber üstesinden geleceğiz"

" beraber ha"

" tabi ki beraber. Şimdi kalkıyorsun doğruca banyoya güzel bir duş alıp, uyuyorsun"

" duştan da evraka, evraka diye bağırarak sokağa fırlayayım mı komutan"

" ha ha ha... Çok komik. Neyse ki Atamer'in geri gelmesi çok sürmedi. Başladın gene kötü esprilerine. Hadi kalk, kalk"

Atamer kalkıp banyoya gidiyordu ki Yasemin'in elindeki kâğıdı gördü.

" ne o elindeki"

" postacı bırakmış."

" Yasemin o kadarını anlıyorum, bize kim ne gönderir"

" offff yine gizeme bağlama. Amerika da üniversiteyi aradım. Oraya gelen mektup ya da evrakları buraya yollamalarını istedim. Sonuçta senin bir işin var değil mi?"

" aferin sana. İyi düşünmüşsün. Ben banyoya gidiyorum. Oradan da yatağa. Sen postaneden alırsın ne gelmişse. Ha Yasemin"

" efendim tatlım"

" gelirken pastaneden de bir şeyler al. Bak pastane diyorum postaneden sonra pastane"

" ya ne olur sen duşa gitsen"

25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin