16- Στιγμές

2.6K 220 12
                                    

Ο Αργύρης γέλασε με την αθωότητά της, αλλά τον πείραξε που η Έλλη ανέφερε το όνομα του Στράτου. Τον θεωρούσε πλέον εχθρό. Όταν έφτασαν στην Αθήνα, την πήγε σπίτι της, και αργότερα θα πήγαινε εκείνη να πάρει το αυτοκίνητό της, όταν το πεδίο θα ήταν ελεύθερο.

Στην προπόνηση, προσπάθησαν να μην κοιτάζονται, γιατί φοβόντουσαν πώς τα βλέμματά τους θα τους προδώσουν. Όταν μαζεύτηκαν όλοι στον πάγκο και περίμεναν τον προπονητή, ο Τζόναθαν σχολίασε: «Λάμπεις σήμερα Ιωσηφίνα!»

Σχεδόν όλοι γύρισαν και την κοίταξαν, και ειδικά ο Θάνος, με ένα περίεργο ύφος. Ο Αργύρης προσποιήθηκε ότι δένει τα κορδόνια του και δεν έδωσε βάση στα πειράγματα.

Μετά την προπόνηση, εκείνη κατάφερε να πάει να πάρει το αυτοκίνητό της, και έπειτα πήγε με την Έλλη να ψωνίσουν για τον αυριανό γάμο. Εκεί, θα ήταν και ο Στράτος, και εκείνη φοβόταν ήδη, μη συμβεί κάποιο σκηνικό μεταξύ αυτού και του Αργύρη.

«ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗ MALL, ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ, ΜΟΛΙΣ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΩ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ!» του έγραψε εκείνη στα γρήγορα, για να μην την δει η Έλλη.

Όσο δοκίμαζαν ρούχα, η Έλλη ζήτησε ξανά να μάθει πού βρισκόταν η Ιωσηφίνα το βράδυ που πέρασε. «Σε μια φίλη ήμουν, αμάν! Αν ήταν κάτι άλλο δεν θα στο είχα πει;» της είπε στα γρήγορα, και ένιωσε τύψεις για το ψέμα της.

Ο Αργύρης περίμενε πώς και πώς να περάσει η ώρα και να την δει.

«Μιας και είμαστε εδώ δεν λέμε στο Θάνο και τον Αργύρη να έρθουν για ταινία; Δεν έχεις πια πρόβλημα με τον Αργύρη...» της είπε η Έλλη και εκείνη την κοίταξε με μάτια ορθάνοικτα. Η Έλλη δεν εννοούσε κάτι, ούτε είχε καταλάβει, μα η μικρή αγχωνόταν με το παραμικρό.

«Πάρε, δεν έχω πρόβλημα» είπε αφού χαλάρωσε, προσποιούμενη την αδιάφορη, μα μέσα της χάρηκε που θα περάσει χρόνο μαζί του έστω κι έτσι. Η Ιωσηφίνα πήρε ένα μαύρο φόρεμα σε στενή γραμμή, που σταματούσε κάτω από το γόνατο, και είχε λίγο ανοικτό μπούστο. Ήταν υπέροχη μέσα σε αυτό και της προσέδιδε στυλ και σοβαρότητα.

Η Έλλη επέλεξε ένα μπεζ φόρεμα, επίσης στενό, που σταματούσε λίγο πιο πάνω από το γόνατο. Πάντα είχε καλοφτιαγμένο σώμα και της άρεσε να το τονίζει με στενά ρούχα.

«Ποια ταινία θα δούμε;» ρώτησα την Έλλη καθώς ανεβαίναμε προς το σινεμά. «Ε, θα δούμε λογικά θρίλερ.Ελπίζω να έχει κάποιο» σχολίασε εκείνη και το κινητό της χτύπησε. Η καρδιά μου σκίρτησε. «Έρχονται» με ενημέρωσε και αυθόρμητα χαμογέλασα πλατιά. Ευτυχώς δεν της φάνηκε περίεργο. Διαλέξαμε ένα θρίλερ, αγοράσαμε τα εισιτήρια και τους περιμέναμε καθισμένες σε δύο πολυθρόνες.

Η κόρη του προέδρουOnde histórias criam vida. Descubra agora