3 - Η μέρα του ντέρμπι!

3K 237 15
                                    

Αφού φάγαμε και περάσαμε πολύ ωραία, κατάλαβα πώς, με αυτήν την παρέα θα περάσω πολύ καλό Χειμώνα. 

Ο αδερφός μου έχει παρατηρήσει το φλερτ που υπάρχει ανάμεσα σε εμένα και το φίλο του. Αύριο στην εταιρία θα τον ρωτήσω αν του έχει πει τίποτα. Ελπίζω να μην έχει πρόβλημα με αυτό... 

Είναι ώρα να φύγουμε από το μαγαζί.

"Μικρή με το αμάξι σου ήρθες;'' με ρωτάει ο Θάνος. 

"Ναι, με το μεγάλο. Θες να πάρω κανέναν;" 

"Ναι, αν μπορείς πάρε τον Τζόναθαν να τον πας Κολωνάκι, μένει κοντά στο σπίτι..." 

"Έγινε!" 

Βγαίνουμε στο δρόμο και πηγαίνουμε στα αυτοκίνητα μας. 

Έχουμε παρκάρει όλοι κοντά, έχει αρκετό χώρο κοντά στα Γουρουνάκια. 

"Αυτο το θηρίο οδηγάς;" με ρωτάει έκπληκτος ο Τζόναθαν. Φυσικά, ούτε ο αδερφός μου έχει συνηθίσει να με βλέπει με τόσο μεγάλο αμάξι, το πήρα όταν έλειπα στην Ιταλία. 

"Ιω, φτάνεις να ανέβεις ή να φέρω σκάλα;" φωνάζει ο αδερφός μου από την απέναντι μεριά του δρόμου. Θα τον σκοτώσω το σιχαμένο! Με έκανε ρεζίλι!! Εντάξει, δεν τρελαίνομαι, έχω χιούμορ κι εγώ. 

"θα με ανεβάζει ο Τζόναθαν:" του λέω για να τον νευριάσω και με κοιτάζει έκπληκτος  απο μακρυά. Με έχει συνηθίσει πιο μαζεμένη. 

Ο Στράτος, παρακολουθεί και εκείνος τη συζήτηση, μέσα από το αυτοκίνητό του. Είναι με τον Άλεξ μαζί. 

Χωρίς να πούμε κάτι άλλο, καληνυχτιζόμαστε, και αποχωρούμε. 

Στο δρόμο δε λέμε πολλά με το Τζόναθαν, προφανώς θα έχει ακούσει για την "προστασία" του πατέρα μου και το ότι δε θέλει να με πλησιάζει κανείς. Και λογικά ξέρει και ότι δεν είναι και το καλύτερο παιδί, με τις δουλειές που κάνει... 

"Σε ευχαριστώ πολύ Ιωσηφίνα!" μου λέει ευγενικά και κατεβαίνει από το αυτοκίνητο. 

: : : : : 

Οι μέρες πέρασαν γρήγορα και η γλυκιά Ιωσηφίνα, βοήθησε τον Στράτο να επανέλθει, και να είναι έτοιμος για το ματς. Το ενδιαφέρον του ήταν πλέον έκδηλο, και φυσικά δεν την άφησε ασυγκίνητη. 

Είχαν συμφωνήσει πώς μετά το ντέρμπι, θα πήγαιναν για φαγητό. Δε μπορούσε να απορρίψει την πρότασή του, όμως φοβόταν πολύ μην το μάθει ο Πρόεδρος. Θα θύμωνε και με εκείνη, και με εκείνον. 

Η κόρη του προέδρουNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ