19- Πώς να κρύψεις τον έρωτα;

2.4K 218 21
                                    

«Μιλήσαμε πριν έρθει στο γήπεδο. Ήταν κουρασμένη, αλλά πολύ ευδιάθετη» τους είπε ο Αργύρης. «Ξέρετε αν τελευταία την είχε απειλήσει κάποιος;» ρώτησε ο αστυνομικός και τότε ο Θάνος, η Έλλη, και ο Αργύρης, κοιτάχτηκαν μεταξύ τους.

«Η Σόνια μπαμπά!» αναφώνησε πιο δυνατά από το κανονικό ο Θάνος, πηγαίνοντας προς τον πατέρα του. «Τόσες ώρες πώς δεν το σκεφτήκαμε;» ρώτησε η Έλλη μπερδεμένη, μα πίστευε πώς δεν την είχαν ικανή για κάτι τέτοιο.

«Η ξαδέρφη σας; Γιατί;» ρώτησε ξαφνιασμένος ο Δροσάκης. «Νόμιζε ότι η Ίω και ο Αργύρης είχαν κάτι, και της είχε επιτεθεί μια-δύο φορές» απάντησε η Έλλη χαλαρά, μιας και πλέον γνώριζε, και δεν έπρεπε να καρφωθεί.

Οι αστυνομικοί πήραν τα στοιχεία της και σκορπίστηκαν να πάνε στο σπίτι της και σε πιθανά μέρη που μπορεί να ήταν. Όλοι αναθάρρησαν. «Θα τη σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια» μουρμούρισε ο Αργύρης και εξήγησε στους αστυνομικούς τα κίνητρα της Σόνιας. «Ας ελπίσουμε να είναι αυτή, γιατί αν είναι, δεν θα έχει τολμήσει να την πειράξει» σχολιάζει ο πατέρας της Ιωσηφίνας.

Για πρώτη φορά μετά από 20 ώρες, χαμογέλασαν όλοι για λίγο, όμως το άγχος δεν έλεγε να φύγει. Έπρεπε να βρεθεί το κορίτσι.

Στο υπόγειο, το αίμα της Ιωσηφίνας είχε αρχίζει να ξεραίνεται, είχαν περάσει ακόμα τρεις ώρες. Η πόρτα άνοιξε απότομα, και εκείνη άνοιξε τα μάτια της, και ένιωσε οξύ πόνο σε όλο της το σώμα. Αυτή τη φορά ήταν πολύ χειρότερα από την άλλη, και φοβόταν για εσωτερική αιμορραγία.

Ήταν δεμένη με χειροπέδες, που είχαν γδάρει τα χέρια της και είχε ακόμα και εκεί αίματα, γύρω από τους καρπούς της. Ένας ψηλός άντρας πήγε κοντά της και εκείνη έσφιξε τα μάτια της, φοβούμενη πώς θα τη χτυπήσει. Εκείνος ξεκλείδωσε τις χειροπέδες, και τα χέρια της έμειναν ελεύθερα. Ένας ακόμα τύπος μπήκε μέσα, και την τοποθέτησαν μαζί, σε μια ξύλινη καρέκλα, κρατώντας την.

«Μείνε εδώ μέχρι να έρθει» είπε ο ένας αυστηρά. «Π..ππ..ποιος;» είπε τρομαγμένη, γεμάτη αίματα, και ενώ πονούσε παντού και ζαλιζόταν. «Θα δεις» της απάντησε. «Ζαλίζομαι...» ψέλλισε, και έγειρε το κεφάλι της μπροστά, παραδομένη.

«Την ακολουθούμε, στείλτε ενισχύσεις!» είπε ο αστυνομικός από τον ασύρματο και ακούστηκε σε όλο το σπίτι του Δροσάκη. Ο Αργύρης πετάχτηκε σαν ελατήριο. «Πάμε» είπε στο Θάνο και έφυγαν μαζί με τους αστυνομικούς για το κυνηγητό. Ο Στράτος σηκώθηκε να πάει μαζί τους, όμως ο Θάνος τον παρακάλεσε να μείνει.

Η κόρη του προέδρουWhere stories live. Discover now