Σήμερα είναι παραμονή Χριστουγέννων, θα φάμε το βράδυ στο σπίτι και μετά έχουμε κλείσει τραπέζι πού αλλού; Στο Βέρτη. Το αστείο της όλης υπόθεσης είναι ότι απόψε θα έρθει και ο Στράτος με την Λίλα. Δε γίνεται να χωριστεί η παρέα στα δύο, και μάλιστα εξαιτίας μου! Εξ' άλλου δεν είχαμε δα και τίποτα...
Όμως σήμερα θέλω να είμαι εκθαμβωτική. Θα δει αυτός ότι εγώ είμαι καλύτερη από αυτήν. Καλά για χαρακτήρα δε συζητάω, όλοι ξέρουν τι μέρος του λόγου είναι ετούτη, μόνο αυτός δεν το βλέπει. Επέλεξα ένα κόκκινο φόρεμα στο χρώμα του κρασιού να φορέσω απόψε.
Το σπίτι κινείται στις ετοιμασίες για το βράδυ και η μητέρα μου λάμπει από χαρά.
«Πού είναι ο μπαμπάς;» την ρωτάω ενώ επιλέγει τραπεζομάντηλο με την κυρά-Ασπασία.
«Στο τζάκι κορίτσι μου, έχει ένα ραντεβού...» μου λέει απασχολημένη με τα τραπεζομάντηλα και τα σχέδια. «Οκ, πάω..» της λέω και φεύγω με χορευτικές κινήσεις. Περνάω από το σαλόνι και φτάνω στο play-room, εκεί όπου βρίσκεται και το τζάκι.
«Γεια σααας..» λέω τραγουδιστά μα η φωνή μου κόβεται μαχαίρι. Τι κάνει εδώ ο πατέρας μου με αυτόν; Ο Ασλανίδης είναι στο σπίτι μου και πίνει καφέ με τον πατέρα μου. Τι γίνεται;
«Τι θέλεις εσύ εδώ;» σχεδόν του επιτείθομαι όμως πριν απαντήσει ο πατέρας μου παίρνει το λόγο. «Μην είσαι αγενής Ιωσηφίνα, είσαι και μορφωμένη κοπέλα. Πώς μιλάς έτσι στον καλεσμένο μου;» με μαλώνει όμως είμαι τόσο θυμωμένη που δεν υπολογίζω τίποτα.
«Μπαμπά τι δουλειά έχεις εσύ με αυτόν; Γιατί είναι εδώ;»
«Αν ήξερα ότι θα σε πετύχω, δε θα ερχόμουν, κακομαθημένη!» μου απαντάει επιθετικά εκείνος, και με λέει κακομαθημένη μπροστά στον ίδιο μου τον πατέρα! Τόσο θάρρος του έχει; Δεν τον φοβάται;
«Αρκετά! Πήγαινε, θα μιλήσουμε αργότερα.» μου λέει ο πατέρας μου θυμωμένος εγώ φεύγω από το δωμάτιο βγάζοντας καπνούς από τα αυτιά! Βγαίνω βρίζοντας θεούς και δαίμονες. «Τι έπαθες μικρή; Για΄τι μιλάς έτσι; Έλα εδώ, πού πας;» η μητέρα μου μου μιλάει αλλά κάνω πώς δεν την ακούω και ανεβαίνω σχεδόν τρέχοντας στο δωμάτιό μου. Θα μάθω!
«Θάνο...» του λέω αλαφιασμένη. «Τι έγινε;» με ρωτάει με αγωνία. «Θάνο είναι εδώ αυτός, ο πρώην της Σόνιας, στο σπίτι μας, και μιλάει με το μπαμπά! Τι γίνεται;;» τον ρωτάω με μια ανάσα, και τον ακούω που γελάει. «Μην το πεις, ο Ασλανίδης ήρθε στην ομάδα. Υπέγραψε το πρωί και μετά ήρθαν σπίτι να τα πουν, απ' όσο ξέρω. Το βράδυ θα φάει μαζί μας..»
ESTÁS LEYENDO
Η κόρη του προέδρου
RomanceΟ πατέρας της Ιωσηφίνας, έχει την καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Εκείνη μόλις σπούδασε Ιατρική, και θα δουλέψει για τον πατέρα της και την ομάδα του. Όμως, θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική, καθώς ο πατέρας της εκτός από αυστηρός είναι και επικίνδυνο...