1

40.8K 1.3K 200
                                    

Ayağımın önündeki taşa bir tekme daha vurdum ve anahtarımla eve girdim.

"Neredeydin sen?" diyen babama bakıp bakışlarımı tekrar ayaklarıma indirdim.

"Selim'lerleydim."

"İyi, geç." dediğinde koşarak odama çıktım. İki katlı şirin bir evimiz vardı. Dışarıdan bakıldığında çok mutlu bir aile tablosu oluşturuyorduk ama içeride yaşananlar öyle değildi. Belki maddi yönden sıkıntı çekmiyor olabilirdik ama manevi yönden çökmüştüm artık.

Dolabımdan pijamalarımı alıp giydim ve saçımı tepeden sımsıkı topuz yaptım. Yatağıma kendimi bıraktım ve yastığıma sarıldım.

Aşağıdan gelen zil sesini umursamayarak yatmaya devam ettim.

"Asya!" diye bağırarak içeri giren küçük kardeşimi gördüğümde yatakta doğruldum ve kollarımı iki yana açtım. Koşarak kollarımın arasına girince ona sımsıkı sarıldım ve yanağına bir öpücük bıraktım.

"Hoşgeldin bebeğim. Günün nasıldı?"

"Çok güzeldi. Biliyor musun Can'la evcilik oynadık. O baba oldu ben de anne." dedi ve elleriyle ağzını kapattı ve kıkırdadı. Kaşlarımı çattım ve dinlemeye devam ettim.

"Sonra Nesli de çocuk olmak istedi. Can da bir çocuğun olması için babanın annenin buraya öpücük kondurması gerektiğini söyledi." dedi ve dudağını gösterdi. Gözlerimi açabildiğim kadar açtım ve ona bakmaya devam ettim.

"Sonra o da beni öptü ve Nesli kızımız oldu." dedi ve yine kıkırdadı.

"Ne?! Yarın kreşe geliyorum!"

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin