Kolumun aniden kavranmasıyla inleyip yüzümü buruşturdum. Beni hemen bir yere çekti. Tam bağıracakken eliyle ağzımı kapattı. Tüm sinirlerim gerilmişti. Kendimi sıkmaya başlamıştım. Bunun sebebi, küçüklüğümdü, herkes için güzel bir hatıra, benim içinse bir hapishane dönemleri.. Çocukluk çağım..
"Sakin ol." Fısıldayıp kulağımın arkasına bir öpücük kondurdu. Gerilen tüm sinirlerim bir anda rahatladı. Kendimi sıkmayı bırakıp, serbest bıraktım. Tam düşeceğim sırada koca kollarıyla beni tuttu. Aklıma gelen anılarla titremeye başladım.
Belime sarılı olan kalın bileklerini sımsıkı tuttum.
"Güzelim sakin ol."
"Bana bir şey yapma, lütfen." Sessizce fısıldadım. Sırtım ona dönüktü, elleri belime sarılıydı. Ama bu beni rahatlatmıyordu. Gözlerimin önüne gelen anılarla kendimi daha da kasıp, bileklerini daha sıkı kavradım.
Etrafa gülücükler saçıp, daha hızlı koştum. Şu an o kadar mutluydum ki.. Yemyeşil bir yayladaydık. Babam ve ben...
Koşmaktan yorulunca kendimi yeşil bitkilerin üzerine bıraktım. O sırada babam yanıma geldi.
"Çabuk kalk, buraya eğlenmen için gelmedik." Sesi şu ana kadar ilk kez bu kadar sert geliyordu. Dediğini ikiletmeden bitkilerin üzerinden kalktım ve onu takip etmeye başladım. Onun koca adımlarına karşın benim küçük adımlarımla ne kadar hızlı takip edilebilirse.
Yürüdük, yürüdük ve bir dağ evine geldik.
"Baba, burası ne kadar g--"
"Kapa çeneni!" Evin kapısını açtı ve beni içeri soktu. Ortadaki sandalyeye beni oturttu ve masadan ipler aldı.
"Ne yapacaksın baba o iplerle?" Sorumu yanıtlamadı, onun yerine ipi sandalye ve vücuduma dolamaya başladı.
Sessizce mırıldandım. "Baba, oyun mu oynayacağız?"
Evveeeett. Bu bölümcük de bluey14'e ithafen. Seni seviyorum bebeğim! Diğer bölümlere de ithaf yapacağım, oy ve yorumlarınızı bekliyorum! Ve unutmayın, ne kadar çok yorum ve vote, o kadar çabuk yb!
NOT: Arkadaşlar bazı arkadaşlar bu bölümde Asya'nın babasının Asya'ya kötü şeyler yapmış olabileceğini düşünmüş galiba, öyle şeyler değil. Asya'nın babası avukat olduğu için ve bir sürü düşmanı olduğu için her zaman her şarta hazırlıklı olmasını istiyordu. Bu bölümde de mesela ellerini bacaklarını bağlayıp kendisinin çözmesini isteyecek.