15

12.1K 675 71
                                    

"Kim yaptı o zaman?!" Yüzüme doğru kükrediğinde derin bir nefes aldım. Ne söyleyebilirdim, ne söyleyebilirim..

Eğer Deniz'i söylersem, başına bir şeyler gelebilirdi. Sonuçta babam bir avukattı, hapse bile attırabilirdi. Üstelik hapse girerse Selim'in babası onu içerde rahat bırakmazdı.

Okulda kavga ettiğini söylesem..

En kötü ihtimal Londra'ya uçardım.

Üstelik Deniz'e birşey olmazdı.

"Okulda kavga ettim."

"Ne?! Yine mi?! Artık haddini aştın Asya! Yarın sabah Londra'ya uçuyorsun ve eğitimine orada devam ediyorsun!" Gözlerimi kapattım. Biliyordum.

"Hayır uçmayacak!" Selim bağırıp elimden tuttu ve beni hemen odama çıkardı.

"Ne yapıyorsun sen Selim?! Haddini aşma!"

Selim, bavulumu bulup yatağımın üstüne bıraktı ve dolabımdaki kıyafetlerimi içine doldurdu. Elimi halen sımsıkı tutuyordu.

"Sana söyledim Selim!" Babam olacak herif, avazı çıktığı kadar bağırıyordu.

"Selim, her şey daha da kötü olabilir." Sessizce fısıldayıp gözlerinin içine baktım. Bavulu yatağımdan indirdi ve "Hayır, hiçbir şey kötü olmayacak."

Koşarak merdivenlerden aşağı indik.

Babam olacak adam, kenarda kollarını bağlamış bir biçimde, Bana meydan okurcasına bakıyordu.

"Babanın o delikten bir daha çıkamamasını sağlarım." Selim, dişlerini birbirine bastırdı. Sinirden boynunda kabaran damarı görebiliyordum.

"Elinden geleni ardına koyma." dedi ve elimi daha sıkı tuttu.

Karşımda, sadece oluşmamda rol oynamış adamın gözleri bir anlık büyüdü, ama sonra hemen eski halini aldı. Bu, onun verdiği ve gördüğüm reflekslerinden nadir olanlarıydı. Genelde acı çektirirken yüzünde gördüğüm pis sırıtışı olurdu.

Selim beni kapıya doğru sürükledi ama tam o sırada aklıma geldi. Gözlerimi büyültüp Selim'e baktım.

"Arya."

Elimi bıraktı, Tam onu almaya gidiyordu ki babam olacak pislik bağırdı.

"Onu hiçbir yere götüremezsin!"

"Niye, çok mu seviyorsun sanki onu!?"

"Senden daha çok sevdiğim belli." Dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Ama ben onu daha çok seviyorum!"

"Arya'yı alamazsınız!" Tam o sırada merdivenlerden ağlayarak Arya indi. Tam bana sarılacağı sırada babam olacak gereksiz onu tuttu.

"Abla lütfen gitme!"

Selamlar. Bu bölüm ElifYiit656 ya ithafen! İthaf isteyen varsa, yoruma yazabilir. Güzel yorumlarınız beni mest ettiği için, daha çok yorum yaparsanız çok mutlu olurum. İyi okumalar!

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin