Benim canım okurlarım! Çok geç gelen bir bölüm, farkındayım.
Bölüm EnverTra 'ya ithafen. Kendisini çok seviyorum. İki kişiye daha ithaf yapmak istiyorum. İthaf isteklerinizi görmezsem lütfen kırılmayın çünkü çok fazla istek var. Ama bana sık sık belirtirseniz isteğinizi daha rahat görebilirim.
Bu arada kitabı baştan sona elden geçirdim yazım yanlışlarını düzelttim ama belki vardır hala birkaç tane, görürseniz söylersiniz düzeltirim :) Bir de kitabı baştan sona elden geçirdim, hoşuma gitmeyen kısımlarda senaryo değişikliği filan oldu. Baştan sona okursanız sizin için daha anlaşılır olabilir her şey.
Bir de Asya için yeni bir kız önerim var. Kızı hemen alta koyuyorum. Ben böyle Barbara Palvin gibi aşırı güzel bir kız olmasını istemiyorum Asya'nın. O yüzden bu kız hoşuma gitti. Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
İyi okumalar!
"Titriyor musun sen?" Başımı kaldırıp bana soruyu yönlendiren Deniz'e baktım. "Korkuyorum." Çarpık bir şekilde sırıttı.
"Öpeceğim diye mi, öpmeyeceğim diye mi?" Kaşlarımı çatıp omzuna sert bir yumruk geçirdim. "Gerizekalı."
Aklıma gelen anıyla gülümsedim ve odamdan deniz manzarasına bakmayı sürdürdüm. Elimdeki kupada kalan suyu da tepeme diktim ve bardağı masanın üzerine koydum. Telefonumu elime alıp Whatsapp'a girdim ve Deniz'in üzerine tıkladım. Fotoğrafı aynıydı. (Hemen aşağıda WhatsApp profil fotoğrafı.)