37

7.2K 333 165
                                    

Melabalar 🖐️ Bu bölümü yazmaya başlamadan önce gözümden bir damla yaş düştü, ben de hüzünlü olsun dedim. Bu bölüm @tombikkpanda 'ya ithafen! Seni çok seviyorum canım benim 😍 Zira kendisi dün yeni bölüm beklerken az kalsın prostat olacaktı 😂😂 Bir de güzel okurum @bestecankaya' nın kitabı İÇİMDEKİ ACI'ya bakabilir misiniz? Orda benim, tombikpandanın ve kendisinin yaşantısı anlatılıyor. Ben de normal hayatta olduğum gibi grubun biraz akıllı uslusu ve lidteriyim gibi, dimi Selin ve Esra 😂 Tombikpandanın rolü ise kesinlikle uyuyor 😂 Bu arada bir sey keşfettim, Watpadd'e Erkek Fatma yazıp ve tadaa. Karșınıza ilk bizim kitap çıkıyor len mQ. Neyse, hadi iyi okumalar!

SORU1: Kendinize isim bulun len.

Multimedia Asya.

"Emin misin?" Kolumu tutan Deniz'e bakıp, başımla onayladım. Daha yanına gitmeden gözlerim ağlamaktan șișmiști, az sonra ne olurdu, bilmiyordum.

"Ben seni burada bekliyorum." dediğinde başımla onayladım ve yavaş adımlarla, annemin yanına gitmeye başladım. Bir sürü mezardan sonra, annemin mezar taşını görünce hemen yanına koştum.

"Annem?" dedim ve taşlarına dokundum. Daha sonra yere çömdüm. "Annecim, nasılsın?"

"İyisin değil mi? Ben seni çok özledim annecim, ama bak, artık daha dayanıklıyım, bir kez daha geldim, görüyorsun değil mi beni?" diye fısıldadım ve ellerimle taşın üzerindeki tozları silkeledim.

"Bu henüz yeterli değil, daha çok gelmeye çalışacağım, bana kızmıyorsun değil mi annecim?"

"Biliyor musun? Buraya gelmemdeki en iyi sebeplerden biri de, Deniz oldu. Eğer izliyorsan görmüşsündür, geceleri gizlice odama geliyor." diyip buruk bir şekilde gülümsedim. "Beni cesaretlendiriyor, beni her şeyden koruyacağını söyledi anne, biliyor musun? Senden sonra bunu bana Deniz yapacak."

"Aşk nasıl bir duygu, pek bilmiyorum anne. Ama söyledikleri gibi, onu gördüğünde midende kelebeklerin uçtuğunu hissetmekse, o ne yaparsa yapsın ondan vazgeçememekse, evet ben aşık oldum anne."

"Biliyor musun, senden bu konuda öğütler almak isterdim, bir film izledim, Delibal, orada, annesi kızına aşkın nasip bir şey olduğunu anlatıyor, kızına aşkının peşinden gitmesini söylüyordu, biliyor musun? Bir an o sahneye seni ve beni koydum, hayal ettim, senin bana o cümleleri söylediğini hayal ettim, ama sonra, kızın annesi hemen ertesi gün öldü."

"Aşk da böyle bir şey sanırım anne, biliyor musun? Berkcan'ın bunun üzerine bir lafı var, " dedim ve burukça gülümsedim. "Aşk, ishalken salmaya çalışmak gibi bir şey, ya sıçıyorsun, ya da karın ağrısından ölüyorsun. Her iki türlü de sıçıyorsun." dedim ve göz yaşlarımı sildim.

"Her zaman dediğim gibi anne, keşke yanımda olsaydın, keşke. Deniz'e karşı hissettiklerimi sana anlatabilseydim keşke, sen de bana tavsiyeler verseydin keşke, belki de Deniz'e hissettiklerim, senin babama hissettiklerin gibi bir şeydir, ha?" dedim ve gülümseyip, göz yaşlarımı yine sildim.

"Arya, bana seni soruyor, sürekli. Ama merak etme, babamla araları iyi, sanırım babam beni kıskandırmaya çalışıyor." dedim ve mezarındaki güllere dokundum.

"Zor anne, sensizlik çok zor." Ayağa kalktım.

"Artık gidiyorum anne, daha fazla duramayacağım, yoksa hem soğuktan, hem de üzüntüden koma geçirmek üzereyim." dedim ve cebimden bir fotoğraf çıkardım. Annem hamileyken, babam ve benimle çekilmiş bir fotoğraftı bu.

Toprağa sabitledim, bundan sonra her gelişimde aynı fotoğraftan getirecektim, nasılsa bir sürü kopyası vardı benimle.

Buruk bir tebessüm ettim ve Deniz'in Range Rover'ına doğru koşmaya başladım.

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin