17

10.7K 592 169
                                    

"Asya?" Oh My Allah'ım!

Hemen sürünerek parmaklıkların dibine gittim.

"Deniz? Hepsi senin yüzünden Allah'ın cezası, piç!Ne işin var burada senin?"

"Asıl senin ne işin var güzelim?" Elini uzatıp yanağıma koydu ve baş parmağıyla okşamaya başladı. Başımı sağa doğru eğip gözlerimi kapattım ve anın tadını çıkarmaya başladım. Şu anda en çok ihtiyacım olan şeydi sanırım bu.. O erkeksi kokusu yok muydu?

Ne yapıyordum ben? 

Kendine gel.

Elimi parmaklıklardan geçirip yüzüne koydum ve hafif sakalları çıkmaya başlayan yüzünde parmaklarımı gezdirmeye başladım. Tam anlatmak için derin bir nefes aldığımda baş parmağını dudaklarıma indirdi ve hafifçe "Shh. Anlatmana gerek yok. Biliyorum." Kendime engel olamıyordum ki... Birkaç haftadır hayatımda olan şu pislik yüzünden...

Dolan gözlerimi ağlamamak adına tavana diktim.

"Ağlama güzelim. Sıkıntı yok. Seni çıkaracağım buradan."

"Beni çıkarabilmen için avukatın şikayetini geri alması gerekiyor." dedim ve derin bir nefes aldım. "Peki ya Selim? Selim iyi mi?" Seğiren damarını gördüm ama aldırmadım.

"İyi." Aramızda yaklaşık beş dakika süren bir sessizlik oldu. İkimizin de başı demir parmaklıklara yaslıydı. Derin bir iç çektim.

"Hepsi senin yüzünden Deniz. Hepsi senin yüzünden ama sana kızamıyorum."

"Biliyorum. Farkındayım. Boş ver şimdi sen onları. İzin aldığım sürenin bitmesine beş dakika var. Beş dakika sonra baban ölümün eşiğinde olabilir, iflas edecek olabilir, her şey olabilir. Ama seni buradan çıkaracağım. Söz veriyorum."

"Selim?" Derin bir nefes verdi.

"Onu da."

"Arya--"

"Merak etme. Gözüm hep üstlerinde. Sizinkilerin de, Arya'nın da." Gülümsedim. Ama bu öyle mutluluktan olan bir gülümseme değildi. Daha çok minnettarlık barındıran, buruk bir gülümsemeydi.

"Teşekkür ederim." Elini yavaşça yüzümden çekti.

"Şimdi gidiyorum ama geldiğimde seni çıkaracağım---"

"Selim?"

"Ve onu da." Alnıma bir öpücük kondurdu.

"Görüşürüz."

"Görüşürüz." Uzun koridordan gidişini izledim ve derin bir iç çektim.

"Abe kızım, enişte de yakışıklıymış bea."

Hiloooovvv. Melabalarrrr. Ya siz nasıl güzel okuyucularsınız ya ben mıncırırım ama sizi! O kadar güzel yorumlar var ki çok mutlu oluyorum, kendimden geçiyorum resmen yahu! Bu bölüm söz verdiğim AzraTopcu 'ya ithafen! Canım benim çooook teşekkür ederim. Ve diğer okuyucularıma da! İthafları sırasıyla veriyorum. Sizleri çok seviyorum. İyi okumalar! 😘😘😍😍

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin