52

6.4K 271 389
                                    

Okurcanlar merhaba!

Bölüm, selina_uncookie_07 'ye ithafen. Seni var ya, bir seviyorum bir seviyorum anlatamam 😘😘

Multimedia Deniz'imiz.

Anket sorularını bana atmaya başlayın artık lütfen.

Bu arada, okullar açılınca telefonum elimden alınacak ve muhtemelen Nisan-Mayıs ayına kadar pek fazla sosyal medyayla iletişim halinde olamayacağım.

Bu yüzden, kitabı muhtemelen bitiririm, ve eğer son durumlar iyi olursa, Mayıs ayı gibi ikinci kitabı çıkarıp, bir İnstagram sayfası kurabilirim.

Her şey okurcanlarımın elinde 😘😘. Muhtemelen 60. Bölüm final olur. Eğer kitabın okunma sayısı ve voteler artarsa, dediğim gibi. İkinci kitap çıkar.

Ama ilgi pek de fazla olmazsa, ikinci kitabı çıkarmanın pek de bir mantığı olmadığını düşünüyorum.

Bana fikirlerinizi belirtin.

İyi okumalar!

Telefonumu elime aldım ve İnstagram'a girdim.

Ya, aklıma gelmişti de, ben şimdiye kadar Deniz'i hiç sosyal medyadan takip etmemiştim.

Hemen keşfete tıklayıp, arama bölümüne denizkunt yazdım.

İlk çıkan hesaba tıkladım.

Son paylaştığı fotoğrafa baktım.

Bir kızla çekinmişti. Kız, Deniz'in sırtındaydı ve ikisi de kahkaha atıyordu, mutlu görünüyorlardı.

Hemen fotoğrafı attığı tarihe baktım.

26 Nisan 2013.

Nerdeyse 3 yıl önceydi.

Alttaki yorumlar sürü gibiydi. Çoğu da 'Mekanın cennet olsun.' Tarzı şeylerdi.

Yutkunup, diğer attığı fotoğraflara baktım. Toplamda dokuz fotoğrafı vardı ve hepsi de o kızlaydı.

Takip ettiği kişilere girdim. Sadece iki kişiyi takip ediyordu, Elif Tekdüze ve ben.

Kızın hesabına tıkladım ama gizliydi.

Demek kızın adı Elif'ti.

"Deniz?" Oturduğum yerden kalkıp, banyoya girdim. Duş alıyordu. Su sesi kesildiğinde göre, sanırım işi bitmişti.

"Efendim?" dedi saçını elindeki havluyla kurularken. Altında gri bir eşofman, üstündeyse bir şey yoktu.

"Elif kim?" diye sordum sakince. Yutkundu ve kaşları çatıldı.

"Gözlüklerim nerde benim?" diyip etrafa bakınmaya başladı. Sorumu yanıtlamıyordu.

"Sorumu yanıtla." dediğimde bulduğu gözlüklerinden siyah olanı gözüne taktı.

"Asya, bilmediğin şeylere karışma."

"Nasıl karışmayayım Deniz söyler misin bana? İnstagram'da takip ettiğin iki kişi var ve biri benim, diğeri de o kız. Ayrıca bir sürü fotoğrafınız var." dediğimde biçimli kaşları daha çok çatıldı.

"O sürtüklere benzeme Asya. Sakın." diyip üzerine siyah bir tişört geçirdi.

"Sana tek bir soru soruyorum, ve sen beni hemen altında inlettiğin o sürtüklere benzetiyorsun Deniz! Allah Aşkına söyle, daha Selim'le ne tür bir bağınız olduğunu bile bilmiyorum!"

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin