7

16.4K 843 133
                                    

Kimden: Selim
Biz aşağıdayız.

Kime: Selim
Hemen geliyoruz.
_______

Mesaja cevap gönderip Arya'ya döndüm.

"Hadi ablacım artık gidiyoruz." Montunu giydi ve çantasını sırtına taktı. Ardından ayakkabılarını giydi. Ben zaten hazırdım. Sırtıma çantamı taktım. Montumun büyük şapkasını kafama geçirdim. Yüzüm neredeyse görünmüyordu ve bu iyiydi.

Kapıyı açtım ve beraber çıktık. Bahçeye geldiğimizde Arya, koşarak Berkcan'ın kucağına atladı. Berkcan'a karşı ayrı bir sempatisi vardı.

"Günaydın."

"Günaydın çocuklar. Ya benim Arya'yı okula bırakmam lazım. Siz gidin ben gelirim."

"Olur mu öyle şey? Hep beraber gideriz." dedi Selim.

"Bence de." diye katıldı Mehmet.

"Siz gidin beni Berkcan götürür. Dimi Berkcan? Hem Can'a da biraz hava atarım." Berkcan kahkaha atadursun, ben gözlerimi büyütüp, sağ ayağımı yere vurdum.

"Kız, ben sana demedim mi Can'la görüşmek yok diye." 

"Ya ama abla çok yakışıklı."

"Bana bak, senin yüzünden hiç tanımadığım biriyle papaz oldum, ona göre. Kız arkadaşların yok mu senin ya?  İlla erkek olacaksa Can'dan başka olsun."

"Ya ama abla." Arya, Berkcan'ın kucağında biraz tepindi.

"Bak bir daha söylemem, tamam mı?"

"Of tamam." Dudaklarını büzüp surat asmaya başladı. Bir yirmi dakika sohbet ede ede yürüdük.

"Kreşim!" Arya bağırıp Berkcan'ın kucağında heyecanla tepinip, işaret parmağıyla az ilerideki binayı gösterdi.

"Oha. Serkan amına koyim olum!" Mehmet, Serkan'ın sırtına yumruk geçirdi.

"Noldu lan pi--" Serkan'ın sözünü tamamlamasına izin vermeyerek bağırdım.

"Mualla teyzeyi işin içine karıştırma lan!"

"Noldu lan? Arya kucağımda küfür edemiyorum zaten."

"Olum turnayı yine gözünden vurdun ha."

"Nolmuş lan anlatsana!"

"Ceren senin fotoğrafını beğenmiş lan! Hadi yine iyisin! "

"Hee ben size söylemeyi unuttum." Serkan çarpık bir şekilde sırıttı.

"Ne oldu?" Dedikodu kokusunu alan Berkcan hızır gibi yetişti.

"Biz Ceren'le sevgiliyiz artıkın." Hepimiz bir anda sustuk. Serkan da bu halimizi anlamış olmalı ki suratı düştü. "Bişey desenize olum!"

"İnmek istiyorum." Berkcan, Arya'yı indirdi. Baktım kimse söze girişmeyecek, Selim'den yavaşça uzaklaşıp konuşmaya başladım.

"Valla kanka o kız IQ testinde bile hamile çıkıyormuş ama yine de sen bilirsin. Seviyorsan bize yenge demek düşer."

"Valla Asya gülüme çok katılıyorum bu konuda." Mehmet eliyle mükemmel işareti yaptı.

"Geçenlerde bir şeyler gördüm ama.." Yine başladı dedikoducuların gülü.

"Söylemesen iyi Berkcan." Mırıldanıp, Serkan'ın düşmüş suratını gösterdim.

"Serkan o kız sana yakışmaz kardeşim." Selim ortada dönen muhabbeti topladı.

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin