20

10.4K 544 176
                                    

"Gülme." dememe rağmen karşımda anırmasına göz devirdim.

"Sana gülme dedim." Halen gülüyordu.

"Lan olum gülme gülme."

"Of tamam be." Atarlanmasına yine göz devirdim.

"Neden çağırdın beni buraya?" Alt dudağını sarkıttı.

"Oturmak için." Allah'ım ya.

"Hadi ya (!)" diye alaycı bir sesle söylendim. Kaşlarını yukarı kaldırıp gülümsedi. 

Tam o sırada önümüzden geçen sürtük ordusuna bakışları takıldı. Onlar arkamıza doğru gittikçe, Deniz'in kafa da arkaya doğru gitti. Kızlar da Deniz'i resmen tahrik etmeye uğraşıyorlardı.

Dişlerimi birbirine bastırdım ve önümdeki karton kahve bardağına baktım.

Güzel fikirdi.

Bardağı elime aldığım gibi göğsüne doğru boşalttım. Kafasını yukarı doğru dikti ve inledi.

"Ahh. Ne yapıyorsun kızım sen?! Hay ben böyle işin! Senin gibi kahvenin de amına koyayım!" Yüzümü buruşturup bardağı sertçe masaya çarptım ve cebimden cüzdanımı çıkardım. Son on liramdı. Bir kahveye yeterdi en azından. Masanın üstüne parayı bırakıp, arkamdaki sandalyeyi ittirip, üstümüzeki bakışlara aldırmadan kantinden çıktım.

-----
"Ablan star bebeğiiiiimm."

"Kızım o nasıl atardı be?"

"Helal olsun koçuma! Deniz'in karizmasının amına koydun! Helaaall."

"Yeter amk. Bi susun." Tek kaşımı yukarı kaldırdım ve masaya bakarak konuştum.

"Ya nasıl susalım Asya!?" Selim, masadaki hıyarı Berkcan'ın ağzına soktu ve söylendi.

"İşte böyle." Berkcan mal mal sırıtıp gözlerini gökyüzüne çevirdi.

"Tövbe Yarabbi." Serkan, gülmemek için dudaklarının derisini yüzmeye başladı

"Her şeyi fesata çekin aman her şeyi!" Aniden arkamdaki sandalyeyi ittirdim.

"Ben gidiyorum abi." Cüzdanıma elimi attığımda Mehmet bağırmaya başladı.

"Hop, orda duracan bacım." Aniden cüzdanın boş olduğu aklıma geldi.

"Öf tamam hadi size iyi geceler."

"Beyler, haydi bizde kalkalım. Asya'yı bırakır oradan da eve geçeriz." Bizimkilerin hepsi masanın üzerine para koydular.

-----
Yıkadığım bulaşıkları yerine dizdikten sonra ellerimi kuruladım ve sızlandım. Belim gitmişti. Aslında evimizde bir bulaşık makinesi elbette vardı, ama beni çok seven babam (!) bana eziyet olması için bu yolu yaptırıyordu.

Gözlerimi sıkı sıkı yumdum. Saat kim bilir kaçtı..

Yukarı Arya'nın odasına gittim ve üstünü örttüm. Bugün hava biraz soğuktu.

Daha sonra kendi odama girdikten sonra kendimi direk yatağımın üzerine bıraktım.

Ne kadar uykum olsa da uyuyamıyordum.

Karnımın üstüne doğru yattım. Aniden kolumda bir şey hissedince yumruk attım ama koca bir el iki elimi de kavramıştı bile. Tam bağıracağım an ağzıma bir el kapandı.

"Shh. Benim." Deniz'in gelen ses tonuyla kendimi kasmayı bıraktım.

"Neden ilk başta söylemiyorsun şunu da kalbime indiriyorsun? Mal mısın sen? Ya da kendini Meriç Tuna mı sanıyorsun?" Kaşlarımı çatıp sessizce fısıltı-bağırış tonunda -ki o nasıl oluyor benim de haberim yok- konuştum.  Yani evet, biraz kendimi erkek sanıyor ve erkek gibi ortalarda geziyor olabilirdim ama her liseli kız gibi ben de Kötü Çocuk okumuştum.

"Malım kızım var mı ötesi? Hem ayrıca Meriç Tuna ne ya? Sen de mi?" O da aynı şekilde kaşlarını çatıp aynı ses tonuyla konuştu.

"Git odamdan şimdi gelir uğraşamam." Kimden bahsettiğimi gayet iyi biliyordu. Kalktı ve sessiz adımlarla sessizce kapıyı kilitledi.

"Problem yok." Orta parmak çektim.

"Nah yok." Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.

"Benimle böyle konuşma." Aniden tedirginleşen gözlerimi ona diktim. Gözleri koyulaşmıştı. Sertçe yutkundum.

"Çık odamdan." diye aynı ses tonunda konuştum.

"Çıkmıyorum." diye karşılık verdi.

"Git dedim." Deri montunu koltuğa koydu. Tişörtünü de çıkarınca yüzümü yastığa kapattım.

"Hop hop hop oha oha çüşş." Uzatmamın sebebi yanıma kıvrılması ve ellerini belime sarmasıydı.

Aniden toplandım ve ona doğru döndüm.

"Bak Deniz, senin burda olman bile benim kurallarıma aykırı. Git---" Elini ağzıma kapattı.

"Sana ihtiyacım var. Lütfen." Öyle bir baktı ki.. Bir şey söyleyemedim. Beni yavaşça yatırdı ve ellerini belime doladı ve sessizce fısıldadı.

"Teşekkür ederim."

Helööö. Naber gençler? Yeni bir bölümle karşınızdayım, fırından az taze. Neyse uzatmiciiimm. Bu bölüm Sbersu_12 'ye ithafen. Kaç bölümdür uslu uslu sırasını bekliyor canım benim 😘😘 Seni çok seviyorum. Hepinizi çok seviyorum. İyi ki varsınız. Yorumlar azaldı sanki biraz 🙁 Daha çok yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Bu arada ithaf isteyenler yorum yapsın. Herkesi aklımda tutamıyorum malesef. İyi okumalar

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin