50

5.8K 276 464
                                    

Merhaba canlar 😍😍. Bölüm sıkı Selocan ozlem_288 'e ithafen. Seni çok çok çok seviyorum Selocan!

Bölüm 50 vote ve 50 yorumda gelir.

Bu arada, biraz hastaydım, bölüm o yüzden geç geldi, malefes.

Neyse, iyi okumalar!

(Asya'nın Ağzından, bir hafta sonra)

"Özlem ablacım, nasılsın?" diyip Özlem ablaya sarıldım ve kapıyı ayağımla kapattım.

"İyiyim güzel kızım, sen nasılsın? Ayağa kalkmasaydın keşke hemen." dedi ve saçlarımı okşadı.

"Aman Özlem abla boş versene, bir aydır yataktan kalkamadım şu cadı oğlun yüzünden." dediğimde ikimiz de kıkırdadık.

"Selim nerde, yukarda mı?" diye sordum. Özlem abla mutfağa geçti ve ellerini yıkayıp, sarı bezi her evdeki yeri olan musluğu önüne koydu.

"Evet en son yukarıdaydı, balkondaysa duymamıştır."

"Tamam, ben bir çıkayım da bakayım." diyip koşarak merdivenlerden çıkmaya başladığımda gülümsediğini hissedebiliyordum.

Şu anda Selim'lere gelmiştim. Buradan Selim'le birlikte bizimkilerin yanına gidecektik. Yani, her ne kadar onun bundan haberi olmasa da.

Bu arada yaralarım neredeyse iyileşmişti. Okul işini de son iki hafta okula gidip gelmiştim. Sonrası yatakta geçmişti. Yani alt tarafı biraz derin kesiklerdi.

"Selim!" Bağırıp odasına daldım ama yoktu. Çok yüksek bir seste All of Me çalıyordu. Nereden geliyordu bu ses?

"Selim, lan!" Bağırıp, yürüdükçe yaklaşan müzik sesini takip edip banyonun kapısını hızla kökledim.

"Selim?" diyip ağzımı kapatıp, gözlerimi ayırdım. O da bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.

Olamaz, şu anda Selim banyo yapıyordu ve kocaman aletini görmüştüm.

Kapıyı hemen kapattım ve koşarak aşağı indim.

"Unut, unut unut unut unut, unut Asya unut." diye kendi kendime mırıldanırken koşarak kapıdan çıktım. Özlem abla arkamdan bana sesleniyordu ama şu anda o görüntüyü unutmam lazımdı.

"Unut unut unut." Kendi kendime mırıldanırken sokağa çıktım ve bir bakkala girip, kola aldım. Soğuk kolayı hızla içip, boş şişesini çöpe attım.

Hala unutamamıştım!

Kocamandı. KOCAMAN.

"Ne diyorum ya ben, unut kızım unut, hatırlama." diyip ellerimi kafama vurdum. Etrafımdan geçenler bana deliymişim gibi bakıyordu.

Muhtemelen müziğin sesinden duymamıştı geldiğimi. Ses bombasını son sese ayarlamıştı çünkü.

"Off, düşünme dedikçe daha çok düşünüyorsun kızım!" diye bağırdığımda yanımdan geçen çocuk bana ters bir şekilde baktı.

"Şizofren değilim!" diye bağırdım çocuğa.

"Emin misin?" diyip yoluna devam etti. Gözlerimi devirdim.

"Unuttum, oley be, unuttum işte unuttum!" Aklımı o çocukla meşgul edince unutmuştum.

'Ana neyi unuttun?' diyen iç sesim bütün her şeyi bozmuştu.

Hatırlamıştım.

Hayatımda ilk defa görmüştüm o şeyi. İlk.

"Of, nasıl unutacağım?" Diyip elimi yanağıma koydum ve kaldırıma oturdum. Acaba Deniz'i aldatmış sayılır mıydım? Acaba Deniz'le bir ilişkimiz var mıydı?

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin