8

14.8K 802 167
                                    

Ben hayret içinde Deniz'e bakarken o, ellerini yıkayıp, kuruladı ve kapının kilidini açıp, çıktı. Başımı kaldırıp Selim'e baktım. O da bana baktı.

#####

"Ya kim yaptı kızım senin yanağını söyle hangi piç yaptı gidelim amına koyalım şerefsizin!"

"Tamam sakin ol Serkan."

"Bak Serkan gülüm haklı Asya'cım. Gidip amına koyalım."

"Mehmet'e katılıyorum. Tutmayın lan beni." Berkcan ayağa kalktı ama onu tutan yoktu ki.

"Tutsanıza oğlum."

"Ya bak babam yaptı ama isteyerek olmamıştır, yani herhalde."

"Bir insan evladına nasıl böyle bir şey yapabilir?" Serkan ellerini belime doladı. Ben de ona sarıldım. Benim babam sanki o adam değilmiş de bizimkilermiş gibi hissediyordum bazen.

"İstersen babamla konuşabiliriz?" Mehmet bana şefkatli bir şekilde baktı. Başımı iki yana salladım.

"Gerek yok."

"Bak Asya, sana kimse vuramaz tamam mı? Bu kim olursa olsun kırarım onun ellerini, sonra bir taraflarına sokarım." Selim, Serkan'ın kollarını benden ayırdı ve kendi sarıldı.

"Tamam ya gerek yok."

"Gerek var." diyip saçlarıma öpücük kondurdu Selim.

"Hadi artık gidelim mi?" Beni onaylayan sesler çıkardılar.

#####

"Asya seninle teneffüste bir görüşelim kızım." Gonca hocaya bakıp kaşlarımı çattım.

"Bir problem mi var hocam?" Gonca hoca gülümsedi.

"Teneffüste görüşürüz kızım." Başımla onayladım. Tam o sırada bakışlarım duvar kenarında oturan Deniz'e kaydı. Bana bakıyordu. Birkaç saniye bakıştıktan sonra önüme döndüm.

#####

"Buyurun hocam sizi dinliyorum."

"Asya'cım, dudağının kenarına ne oldu güzelim?" Dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Hocam geçenlerde kavga ettik de." Geçen gün metrobüste kavga ettiğimizi çoğu kişi biliyordu zaten. 

"Bak, eğer bir problemin varsa bana söyleyebilirsin. Seninle beraber bu probleme çözüm bulabiliriz."

"Teşekkür ederim hocam." Omzumu sıvazladı.

"Hocam nasılsınız?" Serkan gözlerinden adeta kalp fışkırırmışçasına geldi. Serkan'ın bu hocaya karşı aşırı bir ilgisi vardı. E yani hoca daha yirmilerinin başındaydı ve Allah var yani güzel bir kadındı.

"İyiyim Serkan'cım sen nasılsın?" Gonca hoca Serkan'ın ona karşı olan hislerinden haberdardı. Gerçi bütün okul biliyordu. Aslında Serkan'ın hemen hemen güzel her kadına karşı ilgisi vardı.

"Bana Serkan'cım dedi."

#####

"Öf nerde bu salaklar ya? Amına koyim böyle iş--" Ağzımın kapatılmasıyla gözlerim büyüdü ve mırıldanmam otomatikman kesilmiş oldu. Kollarımı sımsıkı tutan güçten kurtulmaya çalışsam da başarılı olamıyordum. Üstelik okul çıkışındaydık ve koridorlar bomboştu!

Tekrar bir çığlık atmaya çalıştığım sırada temizlik odasına kilitlendiğimizi fark ettim.

"Bak ağzını açacağım ama bağırmak yok." Başımla onayladım. Ağzım açıldığı an arkamı dönüp kimin beni temizlik odasına kilitlediğine baktım. Daha sonrasında ağzımdan adı sessizce düştü.

"Deniz Kunt?"

"Bak bizi buraya kilitledim çünkü seninle bir anlaşma yapmalıyım."

"Hayır."

"Ne hayır? "

"Kabul etmiyorum." Elleriyle yüzünü kapadı.

"Allah'ım daha anlaşmayı bile söylemedim."

"Ben yine de reddediyorum." Sözlerimi duymazdan geldi.

"Bak, seninle sevgili olmamız gerek. Yani seni aileme öyle tanıştırmalıyım." Yüzüme alaycıl bir ifade takınıp yüzüne baktım.

"Başka?"

"Başka yok." Gözlerimi devirdim. Bu kesin benimle alay filan edecekti tüm okulun gözü önünde. Yoksa niye bana böyle bir şeyi teklif etsin ki?

"Nah kabul ederim. Senin etrafında bir sürü güzel kız vardır. Hani sarışın olanından. Ben sarışın bile değilim. Hem asla böyle bir şeyi kabul etmem. Ben etsem bile bizimkiler hayatta etmez. Sen kesin benimle dalga filan geçeceksin, biliyorum ben." Tam kapıdan çıkacağım sırada beni kollarımdan yakaladı ve kendine çekti. Vücutlarımızı birbirine yapıştırdı.

"Ya bırak beni. Yoksa yapacaklarımdan ben sorumlu olmam."

"Ne yaparsın?" Fısıldayıp dudağımın hemen kenarındaki kabuk tutmuş yarayı öptü. Gözlerimi kocaman ayırıp, bacak arasına tekmemi geçirdim.


Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin