O pár měsíců později...
***
,,Zavřete oči a soustřeďte se jen na vaše nitro. Na váš pravidelný dech. Odprostěte vaši mysl od všech myšlenek, vyčistěte svou hlavu od veškerých pocitů."
Angusova tichá a monotónní řeč pomalu pomáhala Kimmaře s Ïrienem se začít soustředit.
Trojice se nacházela na malé mýtině mezi stromy a keři nedaleko od chalupy uprostřed rozlehlého Temného hvozdu.
Podzimní slunce už hřálo jen velmi spoře, a tak měli na sobě tlusté kožené kabáty.,,Zhluboka dýchejte a pomalu se ponořte do energetického světa," tiše a pomalu šeptal.
Kimmara stejně jako Ïrien seděla na studené trávě nohy překřížené v tureckém sedu a řídila se Angusovými pokyny.
Uklidnila svůj dech, hruď se jí zvedala v pravidelných intervalech. Povolila své svaly a zaujatě vnímala své okolí.
Cítila sílu všude kolem sebe, jak pulzovala a stáčela se v podivných proudech kolem jejího těla.
Přes zavřená víčka se ponořila do energetického světa a rozprostřela svou mysl po okolí. Všechno mělo najednou jen rozmazané obrysy.
Cítila veškeré živé organismy kolem sebe a jejich tělesnou sílu, ať byla její velikost jakákoliv. Brouky v trávě, ptáky ve větvích, zajíce v křoví, myši a jiné malé hlodavce hrabající si své chodbičky v hlíně.
Ïrienovo a Angusovo tělo se v té změti jevily jako dva jasně zářící, veliké chuchvalce energie, vznášející se těsně nad povrchem země.,,Výborně. Teď vytvořte v dlaních malou energetickou kouli a nastřádejte do ní co nejvíce síly."
Kim se zhluboka nadechla a zatnula svaly v rukou a snažila se zachytit trochu energie z okolí. Polapit svou vůlí ty pásy síly a už konečně uvidět svou vlastní energetickou kouli, jež by byla vytvořena z energie okolního prostředí.
Ze vzduchu se k jejím dlaním začaly líně stáčet proudy magie a proplouvaly jí mezi prsty.
Zamotávaly se do sebe a pomalu vytvořily zářící chuchvalec, jež pulzoval mezi Kimmařinými dlaněmi.Otevřela oči a zalapala po dechu. Mezi rukama držela malinkou, bleděmodrou kouli, ze které sálala síla obrovského rozměru. Kim se skoro bála udělat nějaký pohyb se svými prsty, aby neztratila nad energií kontrolu a ona jí nevybuchla v rukou, jak by magická síla expandovala zpět na své původní místo v okolním vzduchu.
Dříve vždy používala k vytváření kouzel svou vlastní sílu, kterou měl přirozeně každý člověk v sobě. Ale právě ta jí vždy tak vyčerpávala.
Za těch několik měsíců, které zde strávili, se v mnohém zlepšila.
Angus odvedl na jejich zlepšení velký kus práce. A to nejen co se týče magie.
Každý den cvičili i šerm, lukostřelbu a další věci, co byly dle Anguse pro jejich budoucnost důležité.
Do postele tak večer uléhali vždy poseti modřinami po celém těle a na smrt unavení.Když si teď Kim vzpomněla na tu úpornou bolest po celodenním namáhání svalů na rukou při lukostřelbě, otřásla jí vlna nevolnosti. A to se netýkalo jen lukostřelby.
,,Kimmaro, soustřeď se!" Angusův zvýšený hlas jí vytrhl ze zamyšlení.
,,Nenech se ovládnout svými pocity a myšlenkami, teď se zaměř jen a jen na magii.
A ty také, Ïriene. Co to s vámi dnes je? Vůbec se nesoustředíte, vaše nitra jsou rozbouřená, jako dva hurikány. Uklidněte se," řekl Angus trpce.
,,Práce s magií okolí potřebuje vrcholnou koncentraci, tak mi jí předveďte."
V dlaních během dvou vteřin vytvořil stejnou kouli, kterou se Ïrien i Kimmara snažili udržet na uzdě mezi prsty už hodnou chvíli.,,Tohle vás potřebuji naučit, zautomatizovat ten úkon. Pomalu tu energii teď pouštějte zpět ven, pomalu jsem řekl... až se vám koule úplně rozplyne. A poté jí znovu vytvořte."
Ïrien povoloval své svaly na rukou - i v celém těle - a pozoroval, jak se energie v jeho dlaních zvolna vytrácí do okolí. Ani nedutal a teprve když si byl jist, že proudy magie jsou opět na svém místě, spustil své ruce do klína a prudce vydechl vzduch, který po celou dobu zdržoval v plicích.
Pohledem zavadil o Kimmaru, která již mezi svými dlaněmi zhmotňovala další kouli.Povzdechl si a ponořil se do energetického světa.
ČTEŠ
Křídla moci
FantasyWhile they're on the ground we'll be looking down, 'cause we found the truth... And the fire in our hearts, we'll be glowing up the stars, now we're coming through! *** Vyrostla v zemi, kde je používání magie pod trestem smrti, kde lidé žijí ve v...