Info #1 Pauza!?

827 68 46
                                    

Už jsem tady zas :DD

Achjo, mě to dítě už taaak leze na nervy! xD

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Achjo, mě to dítě už taaak leze na nervy! xD

Ale dost vtipů.

Možná právě přemítáte, proč jsem smazala předchozí kapitolu a proč tu teď píšu info.
Jednoduše proto, že na mě dolehl spisovatelský blok.

Ano, je to tak.

Tu předchozí kapitolu jsem psala ve spěchu a nelíbila se mi. Ale řekla jsem si, že ji musím vydat neboť jsou tu moji čtenáři, kteří na ni každý týden čekají celí natešení (za což vám nehorázně moc děkuju) a bylo by hnusné text nevydat, když už ho mám napsaný.

Jenže teď, když jsem si ho po sobě četla, jsem si uvědomila, jaká je to s prominutím srač*a.
(Předchozí kapitoly - hlavně ty první - taky, ale to sem teď tahat nechci.)
A nesnažte se mi to vymluvit, sami víte, že je to pravda :D

Řeknu vám jedno:

Jednou bych tenhle příběh chtěla vydat.
A i když ho zatím publikuji jenom sem, tak chci, aby za tím byla vidět nějaká práce.

Teď i kdybych napsala tisíce slov, tak se mi to líbit nebude a nebudu s tím spokojená.

A to právě nechci.

Když něco dělám, tak pořádně a s láskou.

Nechci sem psát jenom s tím, že musím vydávat kapitoly.
Že psát musím.

Chci sem psát s tím, že mě to baví a naplňuje.
Že je to něco, díky čemu je mi líp, něco co mě odtrhne od reality, která není občas moc fajn.

Tenhle příběh pro mne hodně znamená a já neříkám, že s psaním končím. Jen bych si od toho chtěla chvilku odpočinout neboť věřte nebo ne, já kvůli tomu nedokážu večer usnout, jak stále přemýšlím o ději knihy.

Teď se dostáváme právě k tomu, že nevím úplně jasně, jak to zakončit.
To je tak, začít psát knihu a nevědět, jak skončí!
Bravo, Maru!

*tleská sama sobě za úžasnou inteligenci* -.-

Jednoduše si tak potřebuju vše ujasnit, vymyslet, domyslet a opravit.

Doufám, že mě alespoň trochu chápete a nebude vám ta pauza moc vadit.

Navíc:

12. září odjíždím na rok do Německa, kde budu studovat na gymplu a šprechtit o sto šest, takže jistojistě nadejde čas, kdy mě psaní zase začne bavit a kdy se budu chtít ponořit do krásného a barvitého českého jazyka :)

Třeba to bude za týden, třeba za měsíc, ale i kdyby to mělo být za rok, tak se vrátím.

To vám slibuju.

Křídla mociKde žijí příběhy. Začni objevovat