DÜZENLENDİ
-
Sabah uyandığımda Pars yatağın bir ucunda ben diğer ucundaydım. Dizilerde hep birbirlerine sarılmış bir şekilde uyanırlardı ama gerçekte maalesef öyle bir şey olmuyordu. Taşımakta zorlandığım bedenimi biraz daha Pars'a doğru çekerek başımı omzuna koydum. Ellerimle ise belini sıkıca kavrayıp gözlerimi tekrar kapattım. Bu şekilde biraz daha kalmak, düşünmek istiyordum. Başımda hissettiğim sıcaklıkla fark ettim Pars uyanmış ve sulu sulu öpücükler konduruyordu saçlarıma. Başımı kaldırıp yüzüne baktım ifadesizce etrafa bakıyordu.
'' İşleri çok aksattım gitmem gerek. ''
'' Bugünde aksatsan pek sorun olmaz sanırım? '' diye sordum soran gözlerle.
Omuzlarımdan tutup beni yastığa yatırdıktan sonra uzun uzun alnımdan öptü ve ardından ekledi. '' Bugün olmaz. ''
Sıkıntı ile yüzümü asıp sırtımı döndüm. Pars kıyafetlerini giymek için geldiğinde görüş alanıma girmiş bana bakıyordu. Tekrar sırtımı dönüp biraz trip atmak niyetindeydim. Çıkan seslerden anladığım kadarıyla üstünü giyinmiş anahtarlarını alıyordu. Bütün eşyalarını cebine koyduktan sonra omuzlarımdan tutup kendine çevirdi. Elini saçlarımda gezdirirken '' Sakın dışarı çıkma. Birazdan Doğa'yı bırakacak Kahraman. Burada takılın akşam başka bir yere gideceğiz. '' dedi.
İfademi değiştirmeden ''tamam'' dedim kısık bir sesle. Pars'ın biraz bozulmuş olsa bir şey söylemedi. Böyle bir gecenin sabahında tek başıma kalmak istemiyordum. Beraber kahvaltı yapmalıydık ve bütün gün yatakta pinekleyip film izlemeliydik. Gürültülü bir şekilde kapıyı kapatıp çıkınca bende yataktan çıkıp üstüme tişört ve eşofman giyip televizyonu açtım.
Evlilik programlarındaki saçmalıkları büyük bir zevkle seyrederken kapı çaldı. Hantalca kapıya yürüyüp sanki dermanım kalmamış gibi ağır çekimde kapıyı açtım. Doğa gözlerini devirmiş kınayarak bana bakıyordu.
'' Ciddi söylüyorum kök saldım. ''
'' Önemli bir şey izliyordum da. '' dedim muzipçe gülerek.
Doğa kapıdan hafifçe başını eğip ne izlediğimi kontrol ettikten sonra omzuma sert bir şekilde vurdu.
Acıyla yüzüm buruşurken söyleniyordum bir yandan da '' Tayfun ve Elmas'ın kararı 173533892736 kez olumsuz oldu. Çok önemli bir andı. ''
Kapının yanında Kahraman belirince ciddi bir şekle girip Doğa'ya baktım. Bana söylemeliydi burada olduğunu.
Kahraman Doğa'yı kendine çevirip arkadaşımı benim yanımda yiyecek gibi öpüyordu. Rahatsızlığımı belli etmek için öksürüyormuş gibi hırıltılar çıkardım. Kahraman ters ters bana bakıp tekrar Doğa'ya konsantre oldu.
'' Sakın benden habersiz bir yere gitmeyin. ''
Doğa küçük bir kedi gibi miyavladı ''Tamam.'' Bizi korumak için söylediklerini bilsem de iki hafta önceye kadar hiç bir erkeğin sözünü dinlemeyecek benim güzel arkadaşım uysallaştığını görmek tuhaf geliyordu.
Kahramanı yolcu ettikten sonra evlilik programına odaklanıp bitene kadar da başından kalkmadık.
'' Acıktık sanırım. ''
Doğa'ya bakıp bağırdım resmen '' Çok fena hem de. ''
'' Dışarı çıkıp bir şeyler yiyelim. ''
'' Paramızın olmadığından haberin yok mu senin? '' dedim gülerek.Doğa cebinde ki kartı çıkartıp havada birkaç tur salladıktan sonra tekrar cebine koydu. Ben hala şaşkınlıkla Doğa'ya bakıyordum.
'' Öyle tuhaf tuhaf bakmana gerek yok buradan önce çalışıyorduk hatırlıyorsan. ''
'' Ben eli boş gelince seni de öyle geldin zannediyordum. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
ActionKaranlık bir adama doğan ışık, karanlık adamın merhameti ve her şeye rağmen karanlık adamın en koyu tarafının hikayesi. Tamamen hayal ürünüdür* Beni öldürmeye kararlı Pars'a baktım. Soğuk bir şekilde bana bakan gözlerinde merhamet aradım ama en ufa...