Pars sabah uyanır uyanmaz eve gitmek isteyince durdurmak mümkün olmamıştı. Yapılacak çok şey olduğunu ve hastane de daha fazla kalamayacağını ısrarla sürekli söylemişti. Sonuç olarak yoğun bakımdan çıkıp normal oda da kaldığı bir günün ardından evdeydik.
Bütün dosyalar Mahzen'den eve taşınmıştı. Pars salonda koltukta eşofmanlarıyla uzanıyor sürekli düşünüyordu. Pars'ın vurulması dışında her şey gayet normal duruyordu.
'' Adamları yenileyin. '' dedi birden yüksek bir sesle.
Kahraman ve Melih ellerinde ki telefonları bırakıp Pars'a odaklandılar. Dikkatle ardından gelecek cümleleri bekliyorlardı.
'' Ruslardan bir eğitmen göndermelerini de isteyin. Doğuhan öldüğünden bu yana kimse düzgünce ilgilenmedi bizimkilerle. Eğitimi olmayan, korkan adamlar kaldı sadece. Hem yeni adamlar bulup hem de olanları eğitelim. İkinci sınıf mafyalara döndük. Her şeyi yarım yamalak yaptık. ''
'' Bununla sorunlar çözülecek mi Pars? ''
Kahraman yine en uzun cümlelerinden birini kurmuştu ve haklıydı. O kadar sorunun arasında bu hepsini çözmeye yardımcı olabilir miydi?
'' İyi korunmuyoruz Kahraman her şeyden önemli olan bu. İşler düzgün yapılmıyorsa bu da eğitimsizliklerinden. İstihbarattan tutun da atış yapmaya kadar hiçbir uzmanlık alanları yok. Sadece cüsseleri bizim yanımızda yeterli değil. Boyuna posuna bakıp işe gireceklerse gece kulübü kapılarında beklesinler. ''
Pars'ın açıklamasının üzerine herkes sessiz kaldı. Çünkü Pars haklıydı. Korunmak her şeyden önemliydi. Pars o kadar çok arkadaşını ailesini kaybetti ki bu konuda eksik olduklarını daha önce fark etmesi gerekirdi.
'' Polislerle yaptığımız işbirliklerinin kayıtlarını silecek bir adam bulun. Kalan paranın hepsini o adama verin bizim belgeleri yok etsin. Canlı para içinde şu belgelerle birkaç kişiye iş yaptırırız bir süre rahat ederiz. Şimdilik bunları düzgünce halledebilirsek gerisi çok daha kolay olacak bizim için. Yeterince dibi gördük. Artık zirveye çıkma zamanımız geldi. ''
'' Bilinçsiz yattığın birkaç gün bunları mı düşündün abi sen ya? ''
Melih her zaman ki çocuksu ve şakacı tarafıyla atlamıştı söze. Pars'ın bu sözlere koca kahkahası acısı yüzünden bıçak gibi kesildi bir anda.
'' Güldürme lan '' diye inledi kıvranırken.
Herkesin keyfi yerindeyken biraz dinlensem çok iyi olacaktı. Günlerdir uykusuzdum ve halsiz hissediyordum. Biraz uyursam kendime gelebilirdim. Akşama hep beraber güzel bir yemek yiyebilirdik böylece.
Melih Pars ile durmadan uğraşırken sessizce odaya çıktım. Günlerdir ayrı kaldığım yatağımızı çok özlemiştim. Yorganın altına girip boynuma kadar çektim. Bu yorgunluğu ancak böyle saatlerce uyursam atabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
ActionKaranlık bir adama doğan ışık, karanlık adamın merhameti ve her şeye rağmen karanlık adamın en koyu tarafının hikayesi. Tamamen hayal ürünüdür* Beni öldürmeye kararlı Pars'a baktım. Soğuk bir şekilde bana bakan gözlerinde merhamet aradım ama en ufa...