Bölüm:15

28.5K 891 35
                                    

DÜZENLENDİ

-


Pars belimden tutup yatakta doğrulmamı sağladıktan sonra alnımı uzun uzun öptü.

'' İleri gitmemi istemiyorsan şimdi söyle. Daha sonra durmam imkansız hale gelebilir. ''

Pars'da gördüğüm tutku beni biraz korkutsa da durmak istemiyordum. Pars her şeyde olduğu gibi şimdi de ilkim olmalıydı. Dudaklarımı dudaklarına bastırırken titreyen ellerimi ve heyecanımı biraz olsun dindirebilmiştim. Elbisemin tamamını çıkarttığında ikinci defa karşısında iç çamaşırımla kalmıştım. Utancım ve heyecanım biraz daha büyüse de öpüşüne karşılık veriyordum. Bir yandan da gömleğine uzanmış düğmelerini açıyordum. Elimi tutup kendisine bakmamı sağladı ve kısa bir süre sadece gözlerime baktı.

'' Ne oldu? ''

'' Belki de seni sevmemin sebebi budur. ''

'' Ne? '' diye sordum gülerken.

Pars kocaman gülüşünü yine gösterdikten sonra fısıldadı. '' Çocuksu telaşın. İlklerin. ''

Gururlu gülüşüm yüzümü doldururken Pars gömleğini çıkarıp, sert bir şekilde belimden kendine doğru çekti. Nefes nefese kaldığında başını başıma yaslayıp '' Canını yakmamak için elimden geleni yapacağım. Korkma sakın. Sana acı veren şey bana zevk vermez. '' dedi.

'' Bu gece senin gecen. ''

***

Pars kaslı kollarıyla bedenimi arkadan sarmış, yatakta uzanıyorduk. Aklıma gelen şeyle süratle dönüp yüzüne baktım. Gözleri kapalıydı. Baktığımı biliyordu ama açmıyordu.

'' Sabah oldu. ''

Derin bir iç çektikten sonra '' Biliyorum '' dedi.

'' Artık duymak istiyorum her şeyi. Birbirimizin hayatını bilmemiz gerekiyor. Seni yargılamayacağım. Sadece bilmek istiyorum. ''

'' Beklediğin gibi bir hikaye değil. Çok basit, sıradan. ''

'' Yine de bilmek istiyorum. Birileri bana söylediğinde bir köşeye geçip sürekli bu konuyu düşünmek istemiyorum. Biri bana söylediğinde haberim var ama artık beni seviyor diyebilmek istiyorum. ''

Pars gözlerini açtığında dikkatle ona bakıyordum. Anlatması için bakışlarım ile baskı yapıyordum. Vücudumu kendine bastırırken daha sıkı sardı kollarıyla.

'' Bunları bilmesen bile onlara Pars sadece beni seviyor diyebilirsin. Çünkü gerçek bu ama ben yine de sana anlatacağım. ''

Duyacaklarıma kendimi hazırlamak istercesine Pars'a biraz daha sokulup elimle belinden tutundum. Pars saçlarımdan öptükten sonra bir süre bekledi.

'' Daha 17 yaşındayken İstanbul'da sözü geçen birinin yanında işe başladım. Evet sebebi de o kadındı. Nasıl gördüm nasıl işe başladığım önemli değil. Sadece gördüm, sevdim ve peşinden geldim. Aynı yerde çalışıyorduk o benden 2 yaş büyüktü. Onu sevdiğimi biliyordu. ''

'' Güzel miydi? ''

Pars şaşırmış bir şekilde biraz suratıma baktıktan sonra '' Gerçekleri duymak istiyor musun? '' diye karşılık verdi soruma.

'' Evet sadece gerçekleri duymak istiyorum. ''

'' O zamanlar benim için Dünya'nın en güzel kadınıydı. ''

Sevdiği erkekten bu cümleyi duyan herkes kadar bende bozulmuştum. Bunun yüzüme yansımasına da engel olamama gerek yoktu.

'' Bu eski bir hikaye. Şimdi gördüğüm görebildiğim tek ve en güzel kadın sensin. ''

'' Birazcık ikna oldum. ''

Gülümseyerek alnımdan öptü ve devam etti.

'' Onu sevdiğimi bildiği halde hiçbir şey söylemiyordu. Sadece yanında duruyordum. Sevmiyorum ve sevmiyorum demedi. Birkaç yılın ardından benim patronumun sevgilisi oldu. O zamandan sonra da bir daha asla aynı gözle bakmadım. ''

'' Daha sonra hiç konuşmadınız mı? ''

'' Aradı birkaç defa. Geldiğim konumu sevdi ama beni hiç sevmedi. ''

İçinde bulunduğu kötülüğün farkında değildi. Ben ne yaparsam yapayım o bu bataklıktan çıkmayacaktı. O gelmeden buradan bende çıkamazdım, çıkmazdım.

'' Konuştuğun kadın o muydu peki? ''

'' Evet yıllar sonra ilk defa konuştuk. Maalesef ki bugüne denk geldi. ''

'' Tesadüf ki benimle olduğun geceye denk geldi. ''

'' Tesadüf değildi. Yanımda ilk defa kız olduğu için gelmiş. Bir şeylerin değiştiğini anlamış ve son kez konuşmak istemiş. Uzun zaman önce yapılması gereken bir konuşmayı yaptık. Bitirmek için gerekli olan bir şeydi. Bugüne kadar benim taşıdığım ne varsa artık onun oldu. ''

'' Üzücü ve yorucu bir hikaye. Bizim hikayemiz çok farklı. ''

Pars gülerek suratıma bakarken gözlerinden soru işaretleri çıkıyordu resmen.

'' Aylarca bana hiç bakmadın. Baktığın ilk zamanda öldürmek istedin. Boğazıma bir bıçak doğrulttuğunu unutma. ''

'' Eğer benim için özel bir insana dönüşmüş olmasaydın başına çok kötü şeyler gelebilirdi. Mesela Ahmet'in yanında. Seni düşündüğüm içindi. Doğru bir karar olmasa bile yine de sadece senin içindi. ''

'' Ali'ye gidip bir daha teşekkür etmeliyim. O olmasaydı şimdilerde beni öldürüp nerelere atmıştın kim bilir. ''

Pars biraz duraksadı. Kollarını sertçe bastırdı.

'' Bunları konuşmayalım. Yanımdan ayırdığım her an tehlikedesin ve bunu bilerek bir şey yapamamak beni delirtiyor. ''

Pars'ın dudaklarını son kez öptükten sonra başımı omzuna koydum.

''Seninle olduktan sonra hiçbir şey önemli değil benim için. Ben sadece seni seviyorum. ''

Çenesini başıma yaslayıp '' Uyuyalım. '' dedi.

'' Uyuyalım. ''

NOT: UFAK BİR BÖLÜM.. <3

 <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin