Bölüm:44

11.5K 383 42
                                    

+18 uyarısını bir borç bilirim. :D

Aşağılarda bir şarkı var. Ne yapıp edip o şarkıyla dinleyin :D

'' Ne oluyor burada? '' 

İçimde çiçek bahçeleri yeşertecek ses kulaklarıma vardığında gözlerimi elimin tersiyle silip sesin geldiği yöne baktım. 

'' Abi sen evi terk etmemiş miydin ya? ''

Herkes şaşkın bir şekilde Pars'a bakıyordu. Melih'in sözlerini duyunca Pars'da şaşırmıştı. 

'' Kafanı neyle bozdun lan sen kendi evimi neden terk edeyim? ''

'' Sabah valiz görmüş elinde Güneş. ''

Pars küçümser bakışlarına tüm masayı hapsedip '' Gereksiz eşyaları atsın diye Poyraz'a verdim onu. Sonra da koşuya çıktım. Bir yere gittiğim yok merak etmeyin. '' 

Sözlerin sonun doğru odağına gözlerimi aldı. 

'' Aptal '' dedim önüme dönerken kısık bir ses ile. 

Yanıma  oturup kolunu omzuma attığında güven hissi ciğerlerime doldu. Pars'ın beni ilk defa kurtardığı o sokak arasında ki heyecanım bulaşmıştı hücrelerime. 

'' Seni bırakıp gideceğimi düşünme sakın APTAL. '' dedi Pars. Ardından da sesli bir şekilde yanağımı öptü. İç çekerek, koklayarak.

Omuzum da duran eline uzanıp tuttum.

'' Dün biraz ağır konuştum özür dilerim. ''

'' Sen haklıydın yapmamam gereken bir şey yaptım. Hatalıydım. ''

'Öğğğh' gibi bir kusma sesiyle hepimizin dikkatini Melih çekti birden.

'' Gidin romantizminizi başka yerde yaşayın. Buna maruz kalmak zorunda mıyız biz ya? ''

Kahraman yanında oturan Doğa'yı kolunun altına alıp '' Olan var olmayan var '' dedi.

Melih öldürücü bakışlarını bize yöneltip '' Bir gün benim de olacak '' dedi iç çekerek. Kendi söylediğine kendi de inanmıyordu anlaşılan. 

Kapının çalmasıyla sakin ortam bölündü birden. Bu evde ancak yabancı biri geldiğinde kapı zili çalardı. 

Pars Poyraz'a kapıyı açmasını işaret etti. Poyraz koşarak kapıyı açtığında biri kadın diğeri erkek iki üniformalı polis kapıda bekliyordu. 

Pars polisleri görünce ayağa kalkıp yanlarına gitti.

'' Buyurun '' dedi sakin bir ses tonuyla. 

'' Müsaitseniz sormamız gereken birkaç soru var. ''

Pars hiç tereddüt etmeden '' Buyurun içeri geçin. '' dedi

Buna polislerde şaşırmışlardı fakat beklemeden içeri geçtiler. Salonda ki koltuklara oturduklarında bizde yanlarına geçtik. 

'' Güneş çay koyda içelim. '' 

Sessizlik hakim olduğunda erkek polis konuşmaya hazırlandığını belli eden bir iki ufak boğaz temizleme girişiminden sonra söze girdi. 

'' Adım Mustafa. Asayiş ve cinayet masası gönderdi bizi. Arkadaşım da Gözde. Son zamanlarda çevrenizde çok fazla olaylar oluyor. Öldürülen Rus iş adamları. Sizin ailenizin öldürülmesi gibi. ''

'' Farkında olmadan düşman edinmişim sanırım. '' 

Adının Gözde olduğunu biraz önce öğrendiğim polis Pars'ın söylediklerine haklı olarak şaşırarak araya girdi.

MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin