Geç kalmadım değil miii? :)
Multimedya Pars ve Ceren <3Gözlerimi açtığımda Pars hala yanımda uyuyordu. Aslında herkesten çok onun dinlenmesi gerekiyordu. Günlerdir sürekli uykusuzdu. Sakallarına dokunmak istesem de uyanmaması için sadece izlemek ile yetindim.
O ise izlendiğini farketmiş gibi kısa bir süre sonra gözlerini açtı.
- Uyurken seni izlemek en sevdiğim filmi izlemekten bile daha fazla mutluluk verici.
Kollarını iki yana açıp sarılmamı işaret ederken yüzünde bir gülümseme belirmişti.
Başımı göğsüne yaslayıp anın tadını çıkarmaya başladım. Bizim sonumuz belli değildi, hayatımız belirsizliklerle doluydu. Bizi Nasıl tehlikeler bekliyor bilmiyorduk. Dinlenmeye geldiğimiz kısacık tatilde bile bunları düşünmekten anın güzelliğini fark edemiyordum.Pars ile yaşadıklarımızı düşünürken Ahmet'in Mahzenden beni götürüşünü hatırladım. Ve dün Ayşe teyzenin söylediği söz ' o tehlike yüzünden evimizi bıraktık kısa bir süre önce'. Nedense ikisi arasında bir bağlantı var gibiydi.
' Ailenin evlerini bırakıp buraya taşınması ile Ahmet'in beni otele götürmesi arasında bir bağlantı var mı? ' diye sordum.
Pars'ın uzun süre sessiz kalışı aslında bağlantılı olduğunu gösteriyordu fakat kendisinden duymak istiyordum.
Başımı kaldırıp Pars'a baktım. Kolumdan çekip tekrar başımı yaslamamı sağlarken boğazını temizleyip konuşmaya hazırlanıyordu.
Derin ve sesli bir nefes alıp bıraktıktan sonra '' Bunları düşünme. Hepsi geçmişte kaldı. Annem gelmeden duş alalım hadi. '' dedi
Sinirden gülüşüme engel olamıyordum. Yine de beni Ahmet'in götürmesine izin vermesinin altında böyle bir sebep olduğu için rahatlamıştım.
**
Ayşe teyze bahçeye kocaman bir masa hazırlamıştı. Hava güneşliydi ve hafiften esiyordu. Tabağıma bir şeyler alırken Ayşe teyzenin sözleriyle yanaklarım alev alev yanmaya başlamıştı.
' Sabah iki oda boştu. Kimlerin odaları ben çok iyi biliyorum.'
Pars sıkılmış bir şekilde gülümserken ' Senden de bir şey kaçmıyor ' dedi
' Sen de kendini akıllı sanıyorsun heralde evladım. Başka odada yatacaksan bari yatağını dağıtsaydın. '
Melih neşeyle söze girdi ' Ayşe Sultan Pars'ı bırak beni al. Bak ben sen nerde dediysen orada yattım. '
' Bu gidişle öyle olacak evladım. Hiç sözümü dinlemiyor bu çocuk. Bana senin gibi biri lazım.'
Bekir amcanın öksürmesiyle beraber konunun burada kapanması gerektiği belli olmuştu.
'' Bugün sizi çok güzel bir yere götüreceğim. '' diye söze girdi Ayşe teyze
Hepimiz dikkatimizi Ayşe teyzeye vermiştik.
'' Şehir içinde gezilecek çok yer var ama.. '' Pars'a bakarak bir süre sözlerine devam etmedi. Pars yüzünden şehir içine çıkamayacağımızı anlamıştım.
'' Bizim evin birkaç kilometre ilerisinde bahçelerimiz var. Akşamı orada geçiririz. '' dedi sonra da ekledi '' İp, top götürürüz oynarsınız. Küçükken çok severdi Pars. ''
Kahvaltı masasından etrafa gülüşme sesleri yayılmıştı bir anda.
'' Anne bak kendinde söylüyorsun. Küçükken severdim. Ne ipi ne topu Allah aşkına. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
ActionKaranlık bir adama doğan ışık, karanlık adamın merhameti ve her şeye rağmen karanlık adamın en koyu tarafının hikayesi. Tamamen hayal ürünüdür* Beni öldürmeye kararlı Pars'a baktım. Soğuk bir şekilde bana bakan gözlerinde merhamet aradım ama en ufa...