08

4.3K 299 6
                                    

Az elmúlt 3 napban semmi említésre méltó nem történt. Ashton-nal feltűnően taszítjuk egymást, és Luke-ot is csak kerülgetem otthon. Igazából semmi kedvem az egészhez, de jelenleg szeretnék én lenni a látszólag erős, független fél, még akkor is ha éjszakánként a szobámbam bőgök a Csillagainkban a hiba vége miatt. Idén ballagtam (a történetben még 2015 van - szerk. megj.) és nem tartottam a kapcsolatot egyik volt osztálytársammal sem. Egészen addig, amíg az osztály tömeggyártású műpicsái elhívtak magukkal moziba. Természetesen igent mondtam, mivel sosem hívnak sehova.
Délután egykor találkoztunk a plázai McDonald's-ban. Hogy őszinte legyek, így utológ nem tudom miért is mondtam igent. Arra viszont nem számítottam, hogy egy nem kívánatos személy is érkezik velük. Tiffany, Bridget és Samantha már megérkeztek mikor odaértem. Hárman osztoztak egy kis adag sültkrumplin (oh my), és mosolyogva felpattantak az érkezésemre. Sorban megölelgettem őket, úgy ahogy illik, majd leültem a Bridget mellett lévő üres helyre.
- Audrey is mindjárt megérkezik - nézett rám kedvesen Samantha, miközben megigazította szőkített hajkoronáját.
- Azt mondta, hogy pasit is hoz magával - suttogta izgatottan a mellettem helyet foglaló barna hajú lány.
- Ajj, pedig megmondtam neki, hogy lányos buli lesz! - morogta a vörös Tiffany, és összefonta maga előtt a kezeit.
- Ott jön - csillant fel Samantha szeme.
- Az ott Ashton Irwin? - ráncolta a szemöldökét Tiffany. Óriási hévvel megfordultam, ezzel majdnem lelökve Bridget-et a székről, és reméltem, hogy Tiffany szarul lát, és csak egy Ashton-ra hasonlító sráccal érkezik a lánybanda negyedik tagja. Legnagyobb szerencsétlenségemre tényleg Ashton-t vonszolta maga után a lány. Elvörösödve fordultam vissza az asztalhoz, és megdörzsöltem az arcomat.
- Nem most szakítottatok? - kapta a szája elé a kezét Bridget.
- De - motyogtam a hajamba túrva.
- Jujj, akkor tűnés innen! - pattant fel Tiffany, és karon ragadott. Becsörtettünk a mosdóba, sarkunkban a szöszivel és a barnával. Tiffany megragadta a vállamat, és céltudatosan a szemembe nézett. - Ne félj, megoldjuk - bólintott, és a barátnőihez fordult. - Audrey hibája az egész!
- Igen, tudta, hogy Hailee is itt lesz! - bólogatott hevesen Samantha.
- Szerintem ez inkább Ashton ötlete volt - szóltam közbe, mielőtt olyan dolgokat állítanak a saját barátnőjükről, aminek a fele sem igaz.
- Kincsem, nálunk a szabály, hogy nem hozunk exet a közelbe, bármennyire is komoly legyen a dolog - mondta Tiffany.
- Lányok! - lépett be a helyiségbe mosolyogva Audrey. - Miért rohantatok el előlünk?
- Bridget-nek tampont kell cserélnie, és üres fülkére várunk - vágta rá csípőből Samantha. A mosdóban amúgy csak mi voltunk, és a wc fülkék fele nyitva állt, de mindegy.
- Audrey, milyen szabályunk is van az exekről? - támaszkodott a vállamra Tiffany. Audrey tekintete találkozott az enyémmel. A lány állta Tiffany lenéző pillantásait, látszólag nagy gyakorlata volt már benne.
- Ő nem a barátunk - bökött felém.
- Leszarom ki a barátunk, és ki nem! Kilencedik óta ismeritek egymást, és Hailee semmit nem ártott neked! Mit szólnál, ha ő beállított volna a te exeddel! Mocskos kurva! - köpte a szavakat a vörös démon. Az utolsó mondata hallattán lövelltem felé egy "ezt azért nem kellett volna" pillantást, de tovább folytatta a támadást. - Mindig is tudtam, hogy gerinctelen vagy, de ezt azért nem gondoltam volna rólad! Persze, akkor kellett volna Hailee segítsége, amikor meg akartad dugatni magad a bátyjával! Undorító vagy! - kiáltotta.
- Én vagyok undorító?! Képzeld el, Calum bulijában Ashton majdnem lefeküdt velem, de aztán szépen ott hagyott, mert az eszelős ribanc le akart lépni, és inkább vele akarta forgatni a lepedőt! - Audrey szemei szikrákat szórtak. Felém nézett és dühösen folytatta. - Nem szeret téged, csak az ágyába kellesz! - rontott ki a mosdóból.
Tisztában voltam vele, hogy Audrey nem hazudott, és minden szava igaz volt, mégis rohadt szarul esett, hogy a szemembe mondta. A hajamba túrva leguggoltam, és sírni kezdtem. Tiffany Audrey után ment, Samantha és Bridget pedig felállítottak, és lemosták az elkenődött sminkemet. Így törtem össze teljesen, a sydney-i pláza női mosdójában.
- Szerintem te sokkal szebb vagy mint Audrey - mosolygott rám kedvesen Samantha.
- És a melled is sokkal nagyobb. Audrey push up-ot használ, de így is lapos - szállt be Bridget is. Ez annyira nem érdekelt, de minden esetre megköszöntem neki a bókot.
- A segged is sokkal jobb - mondta egy hang. Mindhárman odafordultunk. Az ajtófélfának Ashton támaszkodott, és csöndben figyelte a jelenetünket. Samantha felsikoltott, amiért Ashton a női mosdóban állt, Bridget kiabálni kezdett vele, olyanokat mint "mit képzel magáról", meg "nem érti eddig miért nem tudott közbe avatkozni a dolgoknak", de a kedvencem a "természetesen jó seggem van" mondata volt. Ashton teljesen figyelmen kívül hagyta a két lány kirohanását, és egy "beszélhetünk?"-öt tátogott felém. Lesütöttem a szememet, és csöndben vártam, hogy Tiffany nem tudom honnan visszatérjen, és Ash-t is jól kiossza. Mivel vagy 5 percig vártam, és a lány nem érkezett meg, nagyot sóhajtva az ajtó felé indultam. Ashton ellökte magát a támasztékától, és előre engedett.
- Ha megbántod eskü kiheréllek! - szólt utánunk Bridget.
- Azt hittem ide nem engednek be állatokat - fordultam Ashton felé, miután becsukta maga mögött az ajtót. Ashton szó nélkül hagyta a megjegyzésemet, és közölte, hogy Audrey szólt neki, hogy jöjjön. Nem szóltam semmit.
- Nem hiszel nekem? - húzta fél mosolyra a száját. Megráztam a fejemet, és vártam, hogy folytassa. Nagyot sóhajtott. - Igen, Cal buliján majdnem megkúrtam, de akkor akartál lelépni, és te fontosabb vagy egy gyors kufircnál. Amúgyis, azt hallottam, hogy nem tud szopni - vonta meg a vállát.
- Tehát ott hagytad a potenciális alanyt, egy jobbsegűért, aki feltételezhetően tud szopni, és egész véletlenül az exed.
- Ha meg akarnálak fektetni azt már rég megtettem volna - röhögött fel.
- Ez igazán hízelgő, de miért akartál beszélni velem? Szeretted volna tisztára mosni a nevedet? Ashton, a te neved már olyan mocskos, hogy a gyári hipó sem segít rajta - döntöttem hátra a fejemet.
- Csak bocsánatot szerettem volna kérni, de látom veled már beszélni sem lehet.
- Ha nem csesznél el folyton mindent, akkor nem kéne állandóan bocsánatot kérned. Természetesen dühös vagyok, amiért már megint te vagy a dologban.
- Én vagyok a dologban?! Most mondtam, hogy Audrey hívott el! Egy szót se szólt arról, hogy itt leszel! - mentegetőzött.
- Tudod, az esik a legszarabbul, hogy egy hétig megint békén hagytál, aztán megbántasz. Múltkor is ezt csináltad!
- Milyen múltkor?! Ha Calum bulijáról beszélünk szerintem inkább te cseszted el a dolgokat. Úgy tudtam, hogy ez lesz! - túrt a hajába idegesen. Erre a mozdulatára felkeltek a pillangók a gyomromban, amiket én azt hittem egy hete véglegesen eltemettem. Be kellett ismernem, hogy Ashton Irwin, ahogy a hajába túr, és idegesen dobol a lábával igenis szexi látványt nyújt, pláne ha még be is harapja az alsó ajkát.
- Sajnálom, hogy elcsesztem a randidat - húzogattam idézőjeleket a levegőbe. - De biztos nem volt annyira fontos, ha inkább követtél.
- Azért követtelek, mert az összes idióta segg, aki megvédhetne a perverz állatoktól részegen húzott valami lányt.
- Nagyon örülnék neki, ha kiszállnál az életemből.
- Hidd el, hogy megtenném, de valami visszatart.
- Luke? Őt hagyd a fenébe, maximum nyolc napon túl gyógyuló sérüléseket szenvedsz, amiért cserben hagytad a bandáját.
- Ha Luke-ról lenne szó azt mondtam volna, hogy valaki - húzta félmosolyra a száját.
- Hagyjál a kikúrt nyelvtannal! - löktem meg a vállát, mire felnevetett.
- Haragszol? - kérdezte, mikor 5 percen keresztül csak csendben bámultam ki a fejemből. Megrántottam a vállamat, ezzel jelezve, hogy nem tudom.
- Látod, te akarod nekem a nyelvtant magyarázni, pedig még az érzelmeimet értem - nevettem.
- Az érzelmek cseszettül bonyolultak - bólintott egyetértően. - Utálom, hogy fel tudsz idegesíteni.
- Én meg azt utálom, hogy mindig van rá okom.
- Nem, te ezt nem érted - lépett hozzám közelebb, mintha csak bizalmas információt akarna közölni velem. - Senki nem tud felidegesíteni, csak te.
- Úgyérzem élnem kellene ezzel a lehetőséggel.
- Á, ne aggódj, szoktál vele élni. Jó sokszor - röhögött. - Miért is mentünk szét? - kérdezte inkább magától, mint tőlem, mivel látszott, hogy erősen gondolkozni kezdett. - Azért, mert egy szemétláda vagyok - csettintett megvilágosodva.
- Nem vagy vicces - válaszoltam komolyan. Ashton elkomorodott a válaszomra várva. - Nem működtünk.
- Szerintem baszott jók voltunk együtt, de mindegy, gondolj amit szeretnél - vonta meg a vállát, mintha nem érdekelné a véleményem. A kurva anyjukat most már ezeknek a pillangóknak. Ha hazamentem lenyomok pár rovarriasztót.
- Nem szeretem, amikor szarkasztikus vagy.
- Nem voltam az.
- Miért most kell ezt? - túrtam a hajamba. Ash összezavarodva nézett rám. - Úgyértem, miért most kell hízelegni? Egy csomó esélyed volt rá!
- Csak szeretném, ha megbocsátanál.
- Már rég megtörtént.
Most én nem értettem a dolgokat. Ha haragudnék rá, szerinte itt társalognék vele?
- Nem úgy gondoltam - nézett mélyen a szemembe.
- Ezzel picit elkéstél - nevettem el magam kínosan. - Nem leszek olyan mint a többi lány. Egyszer megpróbáltuk, de nem jött össze. Másodszorra miért lenne ez másképp?
Ashton közelebb lépett hozzám, annyira, hogy már fel kellett emelnem a fejem, hogy lássam az arcát. Odahajolt az arcomhoz. Csak centik választották el az ajkainkat egymástól.
- Nem minden lány kerül hozzám ilyen közel - motyogta, és homlokát az enyémnek döntötte.
- Nos igen. A legtöbben még ennél is közelebb kerülnek hozzád - toltam el magamtól. - Szeretnél még valamit?
- Nálam van pár cuccod, átjössz érte?
- Mi lenne, ha inkább te hoznád át nekem?
Megrázta a fejét válasz képpen.
- Gyere kis hülye, elviszlek - ragadta meg a csuklómat.
- Hova?!

Look At My Ex {irwin}Where stories live. Discover now