Karakteler Hakkında Bilgi

15.5K 436 42
                                    

Peri

19 yaşında. Sarışın, açık kahverengi gözlü. Küçükken yaşıtlarına göre biraz ufak tefek olduğu için ailesi okula geç yazdırdı. Üniversite 1'de. Her şeyden mutlu olmasını bilen, fazla duygusal biri olsa da bunu dışarıya yansıtmayan, arkadaşlarına çok önem veren, deli dolu, kendiyle dalga geçebilen, özgüvenli bir kız. Annesi ve babasıyla yaşıyor. Bir erkek kardeşi var.

Taha
19 yaşında. Kumral, kahverengi gözlü. Üniversite 1'de. Gruba sonradan dahil olan biri. Yakışıklı, zeki bir çocuk. Ailevi sorunlar yüzünden üniversiteye 1 sene geç başladı. Bütün kızların peşinde koştuğu her gün yanında başka bir kız olan biri. En ufak şeyden kavga çıkaran. Oldukça atarlı biri.

Cenk

19 yaşında. Kumral, ela gözlü.Üniversite 1'de. Peri'nin kardeşim dediği insanlardan biri. Cenk zamanında çok üzülse de bunu dışarı yansıtmayan etrafa sadece neşe saçan biri. Hayatında en değer verdiği insanlardan biri Peri. Bu zamana kadar sadece Peri'nin sözünü dinlemiştir. O kadar güçlü bir arkadaşlık bağları var ki ağlarlarsa beraber ağlarlar gülerlerse beraber gülerler.

Orkun

19 yaşında. Esmer, kahverengi gözlü.Üniversite 1'de. Peri'ye çok değer veren insanlardan biri sürekli birbirlerinin evine girip çıkarlar. Orkun biraz atarlı biri. Aynı zamanda da çok eğlenceli biri. Çevresi çok geniş. Kızlar sürekli peşinden koşar. Çok çapkın bir çocuk olduğu için sürekli yanında başka bir kız olur. Ama söz konusu Peri olursa bütün kızları siler.

Deniz

18 yaşında. Kumral, yeşil gözlü. Çok deli dolu bir kız aynı zamanda eğlenceli. Tahanın kız kardeşi. Gülmeyi çok seven bir kız.

Sara

18 yaşında. Sarışın, kahverengi gözlü.Üniversite 1'de. Çok saf bir kız. Peri'yle yeni samimi olmalarına rağmen birbirlerini çok seviyorlar. Çok duygusal bir kız.

Kerem

19 yaşında. Kumral ve kahverengi gözlü. Üniversite 1'de. Kerem genelde hayatına kimseyi almayan bir çocuk. Espri yapmayı seven çok güler yüzlü biri. Peşinde çok kız dolanan ama kimseye yüz vermeyen sadece arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi seven biri

Aleyna

17 yaşında. Sarışın ve bal rengi gözlü. Çok güzel ve sesiz bir kız. Erkeklerle fazla muhattap olmayı sevmeyen bir kız. Lise sonda okuyor.

Karakterler hakkında kısa bir tanıtım yaptım arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz...

KUYRUKLU YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin