Bölüm 5
Beyaz Atlı PiyensKapıya bir kaç kez daha hızlı bir şekilde vurulduktan sonra o güvendiğim ses konuştu.
"Güzelim aç kapıyı"
Hemen koşarak kapıya doğru gidip kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz beni ve Denizi kendine çekip sarıldı.
"İyisiniz değil mi birşeyiniz yok? " ded bir yandan da bizi kontrol ediyordu.
Göz ucuyla bakarken şaşkınlıkla kolunun kanadığını gördüm ve telaşla "Biz iyiyiz de Taha kolun!" dedim
Taha yüzünü ekşittikten sonra "O şerefsizin bıçağı varmış sallayınca kolumu sıyırdı." dedi
"Çabuk gel benimle." dedikten sonra elini tutup yürümeye başladım. Biz salondan çıkarken Orkun, Kerem ve Cenk salona giriyordu.
Tahayı odama götürüp yatağıma oturttum.
"Yatağında rahatmış. Odama erkek atmaya utanmıyor musun?" dedikten sonra sırıtmaya başladı. Ters bir bakış attıktan sonra sırıtması kesildi. Ardından konuşmaya başladım.
"Sen burada bekle ben banyodan ilk yardım çantasını getirim." dedim ve kapıya yöneldim.
"Tamam güzelim bekliyorum."
Taha bana her güzelim dediğinde midemde ki kelebekler 2 katı çırpınmaya başlıyordu. Kafamı sallayıp düşünceleri dağıttıktan sonra banyo kapısını açıp içeri girdim. İlk yardım çantasını aldıktan sonra dolabın kapağını kapatıp banyodan çıktım. Odama geldiğimde Taha hala yatağımda oturuyordu.
Yanına yaklaşıp koluma baktım bir süre ardından bu şekilde pansuman yapamayacağımı anlayınca "Şey gömleğini çıkarman lazım." dedim. Taha dediğimi ikiletmeden gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Gömleğini çıkarıp yatağın yanında ki koltuğa attıktan sonra telaşla ilk yardım çantasını açtım be malzemeleri çıkardım.
Utançtan yanaklarımın kızardığına emindim..
Gömleğini çıkardıktan sonra sadece koluna odaklanmaya çalıştım. Pansuman bittikten sonra kolunu güzelce sardım ve gözlerinin içine bakarak
"Bitti giyinebilirsin" dedim tam kalkıp gidiyordum ki beni kendine doğru çekti ve yatakta uzandı. Şuan sarılmış uzanıyorduk.
"Üstüne bişey giysene ya kaslarına bakmamak için savaş veriyorum burda." dedim biranda boş bulunarak.
Taha güldükten sonra "Bak güzelim o zaman" dedi.
Cıkladıktan sonra "Ayıp olmaz" dedikten sonra sırıttım.
Bir süre güldükten sonra Taha bian da ciddileşti ve "Bugün seni yalnız bırakmayacağım biliyorsun değil mi?" diye sordu.
Eve anlamında kafamı salladım. Oda memnun olmuş bir şekilde gülümsedikten sonra "Beraber uyuyalım mı?" diye sordu.
"Olur." dedikten sonra yataktan kalkıp dolabıma doğru yürüdüm. Ben kalkınca Taha da yatakta dikildi oturarak beni izlemeye başladı. Dolaptan yastık battaniye çıkardıktan sonra Taha ya doğru döndüm.
"Al canım koltukta iyi uykular sana" dedikten sonra göz kırptım. Taha böyle bişey yapacağımı tahmin ediyordu sanırım gülmeye başladı hemen. Hiç itiraz etmeden yataktan kalkıp koltuğa oturdu.
"İyi geceler Tahacım." dedikten sonra sırıtarak yatağıma girdim.
"İyi geceler güzelim." Tahanın böyle tepki vermesi beni çok şaşırtsada bişey demeden gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Novela Juvenil"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...