Bölüm 59
Baba!
Taha'dan
Kapıda şaşkın bir şekilde arabaya binen Periye bakıyordum. Beni öpmüştü. Ardından da koşarak arabaya gitmişti. Bu da demek oluyor ki hala beni seviyordu. Gülerek kafamı sağa sola salladım. Bakışlarımı arabaya doğru çevirince araba uzaklaşmaya başlamıştı. Tekrar gelecekti biliyordum.
Mert yanıma gelip elini omzuma bir kaç kere vurdu.
"Hadi kardeşim içeri geçelim. " dedi ve içeri doğru yürümeye başladı. Peşinde bende eiçeir girerken kapıyı kapatmıştım. Koltuğa oturduğumuz da Mertin sesini duyunca bakışlarım ona döndü.
"Elinde ki ne?" bakışlarım Mert'ten elime kayınca elimde ki Cdyi gördüm. Perinin Cdyi verdiğini hatırlayınca koltukta oturan arkadaşlarıma baktım ve ayağa kalktım.
"Arkadaşlar bu Cdyi Peri verdi gitmeden önce. " dedim ve elimi havaya kaldırıp Cdyi gösterdim. Herkes bana bakarken konuşmaya devam ettim.
" Cdyi hep beraber izleyelim diyorum. " dedim herkes onaylar sesler çıkarınca Cdyi paketinden çıkarıp televizyonun önüne geldim. Vcd ye Cdyi yerleştirip kumandaları alıp yerime geçtim. Televizyonu açıp videonun başlamasını bekledik. Ekranda Peri belirdi. Videoyu çeken kişiye" Hazır mı? " diye sordu."Hazır." diye cevap gelince videoyu ölene kişinin Ege olduğunu anlamış olduk.
Peri bir kaç kere öksürdükten sonra konuşmaya başladı.
"Şimdi bunları anlatmaya nerden başlasam bilmiyorum ama öncelikle size özür borçluyum. Ben size çok büyük bir hatta 2 yalan söyledim. " dedi ve kafasını aşağı eğip ellerine baktı bir süre kaşlarım çatılırken koltukta öne doğru kaydım ve televizyona daha yakından bakmaya başladım.
"Hadi Peri anlat artık." dedi Ege. Peri kafasını kaldırıp kameraya doğru baktı. "Kolay değil." dedi ve derin bir nefes aldı.
"Taha Damla'nın hamile olduğunu öğrendiğim zaman bende hamileydim biliyorsun. Bebeğimizi aldırmıştım. " dedi. Kısa bir süre herkes şaşırırken gözlerimi televizyondan ayırmadım.
" Yalan söyledim aldıramadım. Kıyamadım senden bir parçaya. Sana böyle söyledim çünkü gitmeme izin vermezdin. Evet Ayaz senin oğlun. " dedi ağzımın şaşkınlıkla açılmasını sağladı. Ayaz benim oğlum? Şuan mutluluktan kalkıp dans edebilirdim. Herkes gülerek bana bakarken Perinin sesi duyulmaya devam etti.
"Gelelim diğer yalana. Ben hiç evlenmedim. Ege benim kocam değil. Her zaman yanımda olan çok yakın bir dostum sadece. " dedi gözlerimden yaşlar süzülürken bu sefer mutluluktan ağlıyordum.
"Bunları sana söylemek istemiyordum ama daha fazla içimde tutmak istemedim. Ayaz Egenin babası olmadığını biliyor. Babasının kim olduğunu sürekli sorup duruyor. Belki bir gün ona herşeyi anlatırım ama şimdi değil. Eve geldiğimde Damla nerde diye hiç sormadım. Damlayı ve bebeğini bırakma." dedi ve gözleri dolu bir şekilde kameraya baktı. Onu böyle görmek içimi parçalamıştı. En kötüsü de Damla olayından haberi yoktu. Ellerini gözlerine bastırdı bir süre ellerini çektiğinde ekrana baktı ve süre ardından konuşmaya devam etti.
"Senden başka kimse hayatıma da kalbime de girmedi. Sadece bunu bil. Ben oğlumla gidiyorum. Peşimizden gelme. Bunca sene sensiz herşeyin üstesinden geldik. Damlanın yanında ol. " dedi ve video bitti. Şaşkın şaşkın ekrana bakarken ayağa kalktım biranda ve bağırarak" Ayaz benim oğlum. " dedim kahkaha attıktan sonra" Peri evli değil ve hala beni seviyor. " dedim. Mert önümde durunca ona baktım"Ama şuan gidiyor. Ona yetişip bütün doğruları anlatman lazım." dedi. Haklıydı. Periye yetişmem lazımdı. Hızla arabanın anahtarını alıp evden çıktım. Arabaya binerken hızlı ve dikkatli bir şekilde havaalanına sürmeye başladım. Zaman geçmiyordu. Onları bir daha kaybetmek istemiyordum. Neden baştan anlatmamıştım ki sanki. Salaktım ben salak. Sevdiğim kadını ve oğlumu şuan kaybediyordum. Onlara yetişemezsem hayatımın sonuna kadar bunla nasıl yaşayacam bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Fiksi Remaja"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...