Bölüm 22

2.2K 208 15
                                    

Bölüm 22
Sevmemişsin

Multimedia Hakan

Gözlerimi yavaş yavaş açarken
gördüğüm manzara karşısında gülümsemeden edemedim. Tahayla gün boyu mağarada sarılarak uyumuştuk.

Kafamı yavaşça Tahanın göğsünden kaldırdıktan sonra yanağını öpüp uyanmasını bekledim.

Yavaş yavaş gözlerini açarken gözleri beni bulunca gülümsemeye başladı.

" Hadi ben acıktım kahvaltıya gidelim. "

" Tamam güzelim gidelim. " dedikten sonra ayağa kalkıp beni de kaldırdı. Üstüme yapışan kumları temizlerken telefonum çalmaya başladı.

" Efendim Aleyna? "

" Dünden beri neredesiniz kızım? "

" Geliyoruz. " dedikten sonra bişey demesine izin vermeden telefonu kapattım.

Taha elimi tutarak yürürken arkadan birinin adımı seslenmesiyle aynı anda arkaya döndük. Şaşkın şaşkın bize doğru gelen Hakan'a bakarken Hakanın bişey yapmaması için dua etmeye başlamıştım ki Hakan gelip bana sarıldı. Bütün dualarım boşa çıkarken acaba neden dualarım kabul olmuyor diye düşünmeye başladım. Taha beni Hakanın kollarından kurtarmak için hızlıca çekince göğsüne çarptım. Şu dua kabul olmama işini sonra düşünmeye karar verdim. Hakan kafasını kaldırıp ters ters Tahaya bakarken Taha da Hakana ölümcül bakışlar atmaya başlamıştı.

" Peri seni özledim. "

" Ne güzel. " dedikten sonra tedirgin bir şekilde Tahaya baktım.

" Peri biliyorum hata yaptım. Seni bırakmamam lazımdı beni affet barışalım. " diyen Hakan son noktayı koymuştu. - Hakan eski sevgilim hatta çok ama çok eski sevgilim. -

Taha sinirle Hakana bakarak konuşmaya başladı.

" Ne diyorsun oğlum sen Peri benim sevgilim uzak dur ondan. "

" Şimdilik sevgilin diyelim. Peri hep beni sevdi her zaman beni sevecek. "

Bu sözlerden sonra Taha elimi bırakıp Hakanın üstüne soru yürümeye başladı. Zorda olsa aralarına girdim. Tahaya kolundan tutup götürmeye başladım.

" Ya napıyorsun sen her eski sevgilimi dövecek misin? "

" Gerekirse evet. "

" Saçmalama Taha. "

" Dediklerini sende duydun. "

" O öyle söyledi diye öyle bişey olmayacak takma şunu yürü hadi kahvaltı yapalım. "

Tamam anlamında kafasını salaldıktan sonra bizim eve doğru yürümeye başladık. Kapıyı Sara açtı. İçeriye girdiğimiz de herkes gelmiş bizi bekliyordu. Kahvaltıyı yaptıktan sonra denize girmeye karar verdik. Erkekler üstlerini değişmek için Egemenlere geçerken bizde sofrayı topladık daha sonra herkes hazırlanmak için odalara çıktı.

Kapı çaldığında bana daha yeni sıra gelmişti.-Aleyna hazırlanmak için odamı işgal etmişti-

Odama girip dolaptan bikini mi ve üstünü giyeceğim elbisemi çıkardım. Hazırlandıktan sonra plaj çantama havlu, telefonum, kulaklık koyduktan sonra dolaptan parmak arası terliklerimi alıp giydim ve odadan çıktım.

Herkes önden giderken Tahayla ben arkadan gidiyorduk. Taha hala gergindi. Tahanın elini tutup konuşmaya başladım.

" Benim için sadece sen varsın artık yüzün gülsün hadi. "

KUYRUKLU YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin