Bölüm 33 *Kesit*
Eski AcılarMert aniden sıçrayınca elinde ki mısır kabı havaya fırladı ve ters dönüp Mertin kafasına düştü. Ben sesli bir şekilde gülerken Taha olanları yeni fark etmiş olacak ki oda gülmeye başladı. Mert kabı yavaşça kafasından kaldırıp bana doğru baktı.
" Vicdansız mısın kızım? Bu kadar korkunç filmi neden seçtin? Sırf ben korkayım diye değil mi? Ya ben neden film izleyelim dediğinde bir şeyler çakmadım ki? "
Mertin hızlı hızlı konuşmasına güldükten sonra suratıma ciddi bir ifade yerleştirip Merte döndüm.
" Kanki? "
" Hı söyle. "
" İstediğim sorudan başlayabiliyor muyum? "
" Ne sorusu gıı? "
Elimi boşver diye salladıktan sonra gülmeye başladım. Mert dalga geçtiğimi anlamış olacak ki arkasında ki yastığı alıp bana fırlattı. Yastık yüzüme çarpınca sinirli bir şekşle Merte bakmaya başladım. Mert sinirli baktığımı görünce gözlerini kocaman açıp konuşmaya başladı.
" Fışş aneyy bu kız beni öldürecek. Taha kankim beni korursun değil mi? " deyip Tahanın arkasına saklandı.
Ayağa kalkıp elimde yastıkla Mertin üstüne doğru gitmeye başladım. Yaklaştığımda Taha biran da kenara çekildi. Kenara çekilirken bana öpücük atmayı ihmal de etmedi. Bu haline ufak bir tebessüm ettikten sonra tekrar Merte ölümcül bakışlar atmaya başladım.
Mert geri geri giderken ayağı halıya takıldı ve yere düştü.
" Bakın bu sefer cidden çanağı kırdım size söylüyorum. "
Gülmemek için dudaklarımı birine bastırıp Mertin yanına gittim.
" Eğer ayağa kalkmaya çalışırsan akşam uyurken gelirim odana artık neler yapabileceğimi sen düşün. "
Mert gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana bakarken. İçimden acaba bu salak yine neyi yanlış anladı diye düşünmeye başladım.
" Taha duydun mu sevgilin ırzıma geçecekmiş. " dedikten sonra Mertin kafasına hızlı bir şekilde yastığı geçirdim. Tahanın gülme sesleri kulağıma dolarken ona bakmamaya çalıştım ve Mertin kafasına bir tane daha vurdum. Tam yastığı kaldırmış bir kere daha vuracaktım ki bileklerimde bir el hissettim. Arkamı döndüğümde Taha beni ayağa kaldırıyordu.
" Yeter güzelim çocuk ölecek. "
" Ölsün pislik. "
Arkadan gelen cık cık seslerini duyunca arkamı dönüp Merte baktım. Hala cık cık diyip duruyordu.
" Kankim dedim sevdim seni sen bana neden böyle yaptın yo yo.. "
Mertin dediklerinden sonra kaşlarım havaya kalkmış bir şekilde Merte baktım.
" Acaba çok mu hızlı vurdum? "
" Yok güzelim sakin ol normal hali. "
Kafamı onaylar biçimde salladıktan sonra koltuklara oturup filmi izlemeye devam ettik. Filmin sonuna kadar Mertin korkmalarına gülmekten filmden bir şey anlamamıştım.
Yavaş yavaş uykum gelmeye başlayınca kafamı Tahanın omzuna koydum ve gözlerimi kapattım.
Merhaba arkadaşlar :) Nasılsınız?
Bölümü tam bitiremediğim için kesit yayınlamaya karar verdim.
Yorum ve vote bekliyorum. Kendinize iyi bakın :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Teen Fiction"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...