Bölüm 40 *Kesit*
İlk Duygular
Olayın şokunu atlatan Taha kendini öpen Damlayı hızlıca iterek kendinden uzaklaştırdı. Damlanın yüzüne tiksinerek bakıyordu. Damla onun tersine gülerek bakıyordu. Tahanın aklına Perinin gelmesiyle Taha bakışlarını odanın içinde gezdirip Periyi aradı. Peri arkasını dönmüş çıkış kapısına doğru gidiyordu. Taha kafasını hızla Merte çevirdi.
" Şu kızı hemen evimden yolla geri döndüğümde burda olmasın. " dedi ve Mertin cevap vermesini beklemeden Peri nin peşinden gitti. Tam kapıdan çıktığında Perinin bir taksiye binmek üzere olduğunu gördü. Koşarak Periye yetişti ve Periyi durdurdu.
" Ben farkında olmadan öptü beni güzelim. Yapma böyle. " dedi ve kafasını aşağıya eğmiş olan Perinin kafasını kaldırmasını bekledi. Peri kafasını kaldırmayınca Taha elini Perinin çenesine yerleştirdi ve kafasını yukarı kaldırdı. Sevdiği kadın ağlıyordu. O an Damladan biraz daha nefret etti. Dokunmaya kıyamadığı sevgilisini ağlatan kızdan bir kez daha nefret etti.
Peri Tahanın elini itip dikkatle gözlerinin içine bakmaya başladı.
" Ben gidiyorum ve sen peşimden gelmeyeceksin. "
" Saçmalama Peri. O kız beni öptü görmedin mi? "
" Gördüm evet o yüzden kızmadım sana. "
" Niye kızdın o zaman? "
" Taha ben o kızı hatırladım. Barkının günlüğünde yazıyordu. Senin ilk birşeyler hissettiğin kızdı o. Beni üzen şeyde bu zaten. Şimdi sakın bir şey söylemeye kalkma ben gidiyorum. Beni sakın arayıp sorma bir süre seni ne görmek istiyorum ne de sesini duymak istiyorum. " dedi ve taksiye bindi. Aslında Peri yalan söylemişti şuan tam da ihtiyacı olan kişi Tahaydı. Ona sarılmak, onun kokusunu içine çekmek istiyordu. Ama Tahanın yanında bu görüntüyü unutmadan kalırsa hep bir soğukluk olacaktı aralarında bunu bildiği için uzak durmayı tercih etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Fiksi Remaja"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...