Bölüm 39
Çifte Mutluluk
"Kardeşim Derya sapasağlam bir şekilde yaşıyor. Artık mutlu olabilirsin ve bunu Merte söyle üzülmesin oda benim kardeşim gibi bilirsin.
Benim anlatacaklarım bunlar kardeşim beni ister affet ister nefret et sadece seni hep sevdiğimi unutma. "
Video bittiğinde önce Taha ya baktım. Gözleri dolmuştu. Ama mutluydu ben tanırdım onu. Sonra gözlerimi Merte çevirdim ağzı kulaklarında deyimi var ya onun tanımını şuan Merte bakarak anlayabilirdiniz. Son olarak Melis'e baktığımda az bişey kızarmıştı ama bir yandan da gülümsüyordu. Ben onları incelemeye devam ederken kapı çaldı. Elimde onları durdurup ayağa kalktım.
Kapıyı açtığım da bu nasıl zamanla diye içimden geçirdim.
*
Herkes mutlu bir şekilde duyduklarının doğru olup olmadığından emin olmaya çalışıyordu. Peri kapıyı açtığında karşısında ona gülerek bakan Orkun ve Denizi gördü. Peri biraz şaşkın biraz da yanlış zaman da geldiklerini düşündü.
" Siz ne geziyorsunuz burda? " dedi ve gözlerini yüzlerinde gezdirdi.
" Peri iyi misin? " dedi Deniz kaşlarını çatarak.
" İyiyim sadece şaşırdım geçin içeri. " dedi ardından kenara çekilip Orkun ve Denizin içeri geçmeleri için onlara yol açtı. Orkun ve Deniz biraz şaşkın bir şekilde içeri girerken morallerini bozmamaya çalıştılar. Çünkü Perinin bu davranışı hiç normal değildi. Çokta iyi şeyler olmadığını anlamışlardı.
Deniz ve Orkun birbirlerine baktıktan sonra yüzlerinde ki şaşkın ifadeyi suratlarından atıp gülümsediler ve içeri girdiler.
Orkun ve Deniz aslında buraya gelirlerken çok heyecanlıydı. Çünkü çok güzel birşey öğrenmişlerdi. Bu haberi ailesi gibi gördükleri insanlarla paylaşmak için hemen Tahanın evine gelmişlerdi. Yolda gelirken Kerem, Aleyna ve Sara ya da haber vermişlerdi.
Bir süre sonra içeri girdiklerinde koltukta oturup heyecanla televizyona bakan Mert, Taha ve Melisi görüp dikkatle onlara bakmaya başladılar. Şaşkın bir şekilde yanlarına giderken Peri de arkalarından geliyordu.
" Geçin oturun anlatırlar şimdi size. " dedi Peri ve Denize baktı. Deniz başıyla Periyi onaylandıktan sonra boş koltuklardan birine doğru yürümeye başladı. Orkun da peşinden gelip Denizle beraber koltuğa oturdu. Peri de tam Tahanın yanı a oturacağı sıra da tekrar kapı çalınca söylenmeye başladı.
" Yine kim geldi?! " dedi ve tam ayağa kalktığı sıra da Deniz eliyle onu durdurdu.
" Keremleri çağırmıştım otur sen ben bakarım. " dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Deniz kapıyı açtığında ona meraklı gözlerle bakan Kerem, Sara ve Aleyna ya görünce gülümsemeye başladı. Eliyle içeri girmelerini işaret ettikten sonra içeri doğru yürümeye başladı.
Sırasıyla Sara, Aleyna ve Kerem içeri girdikten sonra Kerem kapıyı kapatıp kızları takip etti. İçeri girdiğinde herkesin gülümsediğini fark etti. Ne olduğunu anlamak için etrafa bakmaya başladı ama bişey anlamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Ficțiune adolescenți"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...