Bölüm 7
Eski Sevgili MeselesiSabah erkenden uyanıp okula gitmek için hazırlanmaya başladık. Herkes hazırlandıktan sonra arabalara binip okula doğru gitmeye başladık. Mertte bizim okula kaydını aldırmak için şuan okuduğu okula uğrayacağı için evden bizimle çıktı.
Mert çok tatlı bir çocuk aslında sevecen esprili ama yaşadığı acılardan sonra ara ara uzaklara dalmasına şahit oldum.
Okula geldikten sonra dersin başlamasına çok olduğu için kafeye geçip oturduk.
Peri: Siz erkekler şimdi kalkıyorsunuz çay ve yiyecek bişeyler alıyorsunuz.
Kerem: Kızım hizmetçi miyiz biz?
Sara: Bunun hizmetçilikle ne alakası var?
Kerem: Öyle bir söyledi ki emir verir gibi.
Peri: Susun be ben söylerim bana atar yaptırmayın.
Orkun: Gençler ben Perinin atarını bilirim kalkın kalkın!!
Cenk: Bende denk geldim ülkeyi bile terk edersiniz o derece.
Kerem: Abla büyüksün...
Taha: Atar filan benim için boş şeyler sırf sevgilim istedi diye kalkıyorum.
Erkekler masadan kalktıktan sonra kendi aramızda konuşmaya başladık.
Deniz: Peri sen neymişsin ya hepsini yola getirdin.
Peri: Tabi kızım beni hafife almayın.
Sara: Benim Peri den korktuğum zaman çok oluyor.
Dedikten sonra gözlerini büyütüp bir yere bakmaya başladı. O sırada erkekler gelip masaya oturdu.
"Ne oldu Sara? " dedim ve Saraya bakarken..
" Şey Peri sana kötü bir haberim var."
"Söyle bakim" dedikten sonra arkadan biri adımı seslendi.
"Peri?"
Arkamı dönmemle eski sevgilim Egemen'le karşılaşmam bir oldu. Tamam biz arkadaş olmayı becermiş insanlarız birbirimize karşı kin tutmadık hiç bir zaman ama sevgilim var Taha bunu nasıl karşılar bilmiyorum.
Egemen bana seslendikten sonra Taha arkasını dönüp ters ters bakmaya başladı.
"Aa Egemen sen burda ne geziyorsun?" dedim hiçbirşey çaktırmamaya çalışarak..
"Bende burda okuyorum." dedi...
Evet arkadaşlar şuan şans bana götüyle gülüyor. Egemen'le konuşuyorum diye bana ters ters bakan Orkun mu dersiniz sinir olduğu için yumruğunu sıkan Taha mı dersiniz Orkuna inat Orkuna sırıtan Egemen mi dersiniz şuan katliam bile çıkabilir hatta 3. Dünya savaşı filan. Ortam baya gergin.
Taha sinirlenip yanıma geldi. Kolunu omzuma atıp Egemene ters ters bakmaya devam etti.
"Hayatım beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?" dedikten sorma Egemene ters ters bakmaya devam etti. Egemen Tahaya baktıktan sonra bana doğru dönüp konuşmaya başladı.
"Bak sen Peri hanım sevgili yapmış." dedikten sonra sırıttığını ve elini Taha ya doğru uzatıp konuşmaya devam etti.
"Ben Egemen Perinin arkadaşıyım." Taha Egemenin eline sadece baktı daha sonra suratına bakıp suratını ekşitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Fiksi Remaja"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...