Bölüm 30

2.2K 201 11
                                    

Bölüm 30
Yanımda Hep Sen Ol

Sabah erkenden kalkıp bakkala gitmek için evden çıktım. Bakkal uzak olmadığı için yürüyerek gidiyordum. Yürürken birinin bana seslenmesiyle durdum ve arkama baktım.

" Peri? "

" Mert. "

" Peri. "

" Mert. "

" Peri. "

" Off gel buraya sıkıldım bu oyundan. " dedikten sonra gülerken yanıma gelmesini bekledim.

" Nereye kankim? "

" Bakkala kahvaltı da börek yapmaya karar verdim. Taha sever biliyorsun. "

" Anca Tahaya çalışın zaten biz burda neyiz ki? "

" Gel trip atma sende yersin börek ten . "

Mertin gözlerinin parladığını görünce istemsiz şekilde gülümsemeye başladım. Bakkala doğru beraber yürümeye başladık. Bakkala gelince gerekli malzemeleri aldım.

Gözüm çikolatalara kayınca istemsiz bir şekilde elimi çikolatalara atıp bir sürü çikolata aldım. Mert parayı bana ödetmeyip kendisi ödeyince sinir olsam da fazla belli etmemeye çalışıp gülümsedim.

Eve geldiğimizde hızlı bir şekilde mutfağa gidip böreği yapmaya başladım. Taha hala uyuyor olmalıydı ortalıkta yoktu.

Böreği hazırlayıp fırına attıktan sonra salonda oturan Merti zorla yerinden kaldırıp yardım etmesini söyledim. Masayı kurmam da yardım ederken sürekli söyleniyordu. En son sinirlenip elime gelen ilk şeyi 'Zeytini' kafasına fırlattım.

" Az laf çok iş Mert. "

" Kızım çarpılacaksın bak nimet o yere atılır mı? "

Yere eğilip zeytini arıyordu bunları söylerken. Bir süre sonra ayağa kalktı elinde ki zeytini göz hizasına getirip konuşmaya başladı.

" Sayın nimet canınız acıdı mı? "

Bu lafından sonra gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Mert aniden kolunu bana doğru uzatıp işaret parmağıyla beni gösterince kaşlarım çatıldı. Yine ne saçmalayacak diye beklerken konuşmaya devam etti.

" Biliyorum canın çok acıdı. Bu gavur seni bana fırlattı affet beni. Kafam çok kalın biliyorum. Ama asıl suç bu gavurda. "

Mertin dediklerine gözlerimi devirdikten sonra işime döndüm. Masayı hazırlamıştık. Böreği de fırından çıkarıp dilimler halinde servis tabağına koydum. Oda masada ki yerini aldıktan sonra Tahayı uyandırmak için yavaş yavaş odasına çıkmaya başladım.

Kapısını yavaşça açıp içeriye baktım. Yoktu. İçeriye girip banyosunda baktım orda da yoktu. Hızlıca odadan çıkıp diğer odalara baktım ama yoktu. Geri odasına döndüm yatağına oturup etrafa baktım. Gözlerim dolmuştu yine..

Kafamı sola doğru çevirdim. Bir not vardı. Notu elime aldım ve okumaya başladım.

Peri,

KUYRUKLU YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin