Bölüm 4
Hayatımda Görmek İstediğim İnsanGöl kenarında bir yere gelmiştim. Manzara karşısında beğeniyle etrafa baktım. Ardından tekrar okları takip etmeye başladım.
Oklar bittiğinde bir patika başlıyordu. Patikanın kenarlarında küçük mumlar vardı ve hepsi yanıyordu. Etrafı incelemeye devam ederken yerde duran zarfı gördüm. Omuzlarımı silktim ve eğilip zarfı aldım. Üstünde Periye yazıyordu. Merakla zarfı açtım ve içinde ki kağıdı çıkarıp okumaya başladım.
"Peri bu ışıklı yolu takip et bu yolun sonunda seni bir süpriz bekliyor. Sakın merak ettiğin için acele edip hızlı yürüme kafam kadar topuklu giymişsin düşersin filan sonra senle uğraşamam. " yazıyordu. Taha'nın yazdıklarıma gözlerimi devirdikten sonra dediğini yapıp ışıklı yolu takip etmeye başladım. Yolda belli aralıklarla kenarda ki ağaçlara bağlanmış balonlar vardı. Balonlar gümüş rengindeydi. Mumların ışıkları vurdukça renkleri değişip dıruyordu. Dikkatle bakınca havada asılı duran balonların ucunda notlar olduğunu gördüm.
İlk balonun yanına yaklaşıp ipinden tuttum ve kendime çektim. Notu tutup ne yazdığına bakınca büyük harflerle "HAYATIMDA" yazdığını gördüm. Kendine kendime ne hayatımda diye söylenirken diğer balona doğru yürümeye başladım. İkinci balonuda elime alıp nota baktım. "GÖRMEK" yazıyordu. Cümlenin nereye doğru gittiğini meral ettiğim için hızlı ama bir o kadar da dikkatli adımlar atıp diğer balona doğru yürümeye başladım. Balonu elime alıp sırada ki notu okumaya başladım. "İSTEDİĞİM" yazıyordu. Hala bir anlam çıkaramamış şekilde diğer balonum yanına gelmiştim. Onunda üstünde ki notu alıp one yazdığına baktım. "TEK İNSAN" yazıyordu. Etrafta başka balon var mi diye bakmaya başlamıştım. Yoktu..
Cümle yarım kalmıştı kimdi hayatında görmek istediği tek insan anlamamıştım. Patika da biraz daha yürüyüp etrafa baktım. Işıklar azalmaya başlayınca kafamı kaldırıp karşıya baktım. Gölün kenarında elinde balonla bekleyen Tahayı görmemle istemsiz şekilde gülümsemeye başladım.
Yanına doğru yürümeye başladım. Elimde ki balonları kenarda ki ağaçlardan birine bağladım. Balonları başladıktan sonra Taha elimdeki balonu bana doğru uzattı. Elinde ki balonu alıp notu açtım.
"SENSİN" yazıyordu. Ne yani hoşlandığı kız ben miydim? Kendi kendime sınır olmuştum. Çok saçma..
Şaşırmış gözlerle Tahaya bakmaya başladım. Hemen ardından konuşmaya başladı.
"Peri ben senden gerçekten hoşlanıyorum. Hoşlantının fazlası var mi bilmiyorum. Bildiğim tek birşey var. Hayatımın sonuna kadar senin yanında olmak istiyorum. Sen ve ben değil biz olmak istiyorum. Ne dersin?"
Donmuş bir şekilde hala Tahaya bakıyordum. Benden ses çıkmayınca Taha endişelenmeye başlamıştı.
"Peri iyi misin?" dedi ve ellerini omzuma koydu. Yaptığı hareketten sonra kendime gelerek cevap verdim.
"Evet İyiyim sadece biraz şey şaşırdım." Taha dediğime gülümsedikten sonra "Cevap verecek misin peki?" dedi.
1-2 dakika daha yüzüne baktım. Daha sonra konuşmaya başladım.
"Denemekten zarar gelmez. Sen ve ben değil biz olalım." dedim. Denemek istiyordum. Taha da kendine çeken birşey vardı ve bu farklı hissettiriyordu.
Cümleyi bitirmemle Tahanın yüzünde çok samimi bir gülümseme oluştu ve ne zaman beni kucağına alıp etrafta döndürdüğü hatırlamıyorum bile.
Bir anda bir müzik sesi gelmeye başladı. Etrafa baktığımda Orkun elinde gitarla çalarak bize doğru geliyordu. Sanırım Deniz söyleyecekti oda yanında duruyordu. Cenk, Sara, Aleyna ve Kerem de arkalarından geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Fiksi Remaja"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...