Bölüm 38 *Kesit*

1.7K 170 7
                                    

Bölüm 38 *Kesit*

Günlük

Önümde sessiz bir şekilde ilerleyen Taha ve Melis'e bakıp bir yandan da bir şeylere çarpmadan ilerlemeye çalışıyordum. Evden hiç ses gelmiyordu. Evin boş olduğunu düşünmeye başlamıştım. Yine de Tahanın dediğini yapıp sessiz bir şekilde evin içine girmiştik. Merdivenlerin oraya geldiğimizde en önden Taha arkasından Melis onun arkasından ben merdivenlere doğru yönelirken arkamızdan gelen gürültüyle yerimde zıpladım. Arkamı döndüğümde Mert sırıtarak bize bakıyordu. Herkes benim sakarlık yapacağım üzerine iddiaya girdikleri için beni ortaya almışlardı ama sakarlığı Mert yapmıştı. Önüme döndüğümde Taha elini alnına vurdu önce Merte daha sonra da bana baktı. Tek kaşımı kaldırıp imalı bakışlar atınca gözlerini devirip merdivenleri çıkmaya devam etti.

Sonunda odaya geldiğimizde Taha sessiz bir şekilde kapıyı açıp içeriye baktı bir süre. Ardından içeri girip bizim içeri girmemizi bekledi ve herkes içeri girince kapıyı kapattı. Etrafı özenle incelerken eşyalarının üzerine parmaklarını sürüyordu. Ben özenle Tahaya bakarken Mert ve Melis çekmecelere bakıyordu. Taha bir süre sonra durup duvara odaklandı. Baktığı yere baktığımda aile resmini gördüm. Barkın beni bu odaya kapattığında benim de incelediğim resimdi bu..

Tahanın yanına gidip elimi omzuna koydum. Kafasını bana doğru çevirip tebessüm etti. Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başladığı sıra da Melisin sesini duyup dikkatimi o yöne doğru verdim.

" Arkadaşlar buna bakmanız lazım bence. " dedi Melis ardından hızlıca yanına gidip elinde ki deftere baktık. Melis defteri Tahaya doğru uzattı. Taha defteri eline alıp kapağını açtı ve ilk sayfayı okumaya başladı. İlk sayfa bittikten sonra defteri kapatıp gözlerini üzerimizde gezdirdi.

" Barkının günlüğü. " dedikten sonra defteri bana doğru uzattı. Bir bakış attıktan sonra kapıya doğru yürümeye başladı. Ben o bakışı biliyorum. Defteri çantana koy götüreceğiz bakışıydı. Defteri çantama tıktıktan sonra Tahanın peşinden bende çıktım. Tam kapıdan çıkacağımız sırada duyduğumuz sesle hepimiz aynı anda arkamızı döndük.

" Kardeşim aradığını buldun mu? "

KUYRUKLU YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin