Bölüm 17
İki OldularTaha kapıyı açan kadına baktığında donup kalmıştı. Kimdi ki bu kadın?
Taha bir süre daha kadına bakınca kadın gülümseyip Taha ya sarıldı. Taha dan ayrıldıktan sonra bana baktı ve gülümseyerek beni de kendine çektiği gibi sarıldı. Bende gülümseyip sarıldım. Ayrıldıktan sonra kadın konuşmaya başladı.
" Ee çocuğum kızcağızı niye dışarda bekletiyorsun? İçeri girin hadi. "
Gülümsedikten sonra içeri girdik. Kadın çay koyduktan sonra getirdi. Hala kim olduğunu bilmiyordum ama çok sevecen biriydi. Çok sevmiştim.
" Yavrum bu deli oğlan bizi tanıştırmadı. Ben bu yakışıklının halasıyım. Adım Selma. Uzun zamandır yurt dışındaydık. Benim oğlan Türkiye de okumak istediği için Türkiye ye döndük. " dedikten sonra gülümseyerek konuşmaya başladım.
" Tanıştığıma memnun oldum Selma Hanım. Bende Peri. "
" Sizin aranızda ne var bakayım? " diye sorulduğunda utanıp kafamı aşağıya eğdim. O sıra da kapı çalınca Selma Hanım kapıyı açmak için ayağa kalktı ve bana 'geri döndüğümde konuşacağız bu konuyu ' bakışı atıp kapıyı açmaya gitti. Taha Denize bakıp konuşmaya başladı.
" O pezevenkte geldi mi. "
Deniz gözünü devirdikten sonra evet anlamında kafasını salladı. Kimden bahsediyordu bunlar ya.
Selma Hanım yanında bizim yaşlarımızda bir erkekle içeri girince kafam o yöne döndü. Çocuk yakışıklı sarışın, mavi gözlüydü. Tamam yakışıklı olabilir ama Taha kadar olamazdı.
Taha çocuğu görünce kasları gerildi. Selma Hanım gülümseyerek içeri girince Selma Hanıma bakıp gülümsedim. Taha ayağa kalkıp çocuğa doğru girmeye başladı.
" Hoşgeldin Yağız. " dedikten sonra kulağına doğru eğilip sessiz bir şekilde konuşmaya başladı.
" İnşallah en kısa zaman da defolup gidersin. " dedikten sonra sırıttı. Selma Hanım duymasa da onlardan tarafta olan ben ve Deniz duymuştuk. Deniz sadece gözlerini devirerek tepki verdi. Adının Yağız olduğunu öğrendiğim çocuk sesli bir şekilde konuşmaya başladı.
" Bende seni özledim canım kuzenim. " dedikten sonra. Tahanın yanından geçerek Selma Hanımın yanına oturdu. Evde gözlerini gezdirdikten sonra gözleri bende takılı kaldı. Taha bana baktığını fark edince gelip yanıma oturdu ve Yağıza 'o benim bakma öldürürüm seni' bakışları atmaya başladı. Selma Hanım ortamda ki gerginliği anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
" Pericim kapıyı açmaya gitmeden önce bişey sormuştum. " diyip gülümsedi.
" Şey Selma Hanım.. " dedikten sonra sustum. Taha söylemeyeceğimi anlayınca konuşmaya başladı.
" Hala Peri benim kız arkadaşım. " dedikten sonra ters ters Yağıza baktı. Yağız bunu duyduktan sonra sırıtmaya başladı.
" Hayret Peri gibi bir kız sana nasıl baktı? "
" Yağız kaşınıyorsun galiba. "
" Niye kuzen senin seçimlerin genelde tek gecelik olur hayret ettim. Peri bunu bilerek seninle nasıl beraber çözemedim. "
" Yağız kapa çeneni kıracam bi yerlerini. " dedikten sonra Yağız bana dönerek konuşmaya başladı.
" Peri eminim ki Taha seni aldatmıştır. " dedikten sonra önceden yaşadıklarım aklıma gelince gözlerim doldu. Lanet huyum işte hemen gözlerim doluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Teen Fiction"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...