Bölüm 47
Yürek Yemiş Mübarek
Peri'den
Düğün hazırlıkları tam gaz devam ederken bugün Leyla teyze, annem ve kızlarla gelinlik bakmaya gidecektik. Yoo boyunca abartılı bir şey giymek istemediğimi onlara söylesem de beni dinliyormuş gibi yaptıklarından adım gibi emindim. Gelinlik bakacağımız yerden içeri girdiğimiz de bir kadın bize doğru gülümseyerek gelmeye başladı. Annemin yanında durup "Hoşgeldiniz Derya Hanım." dedi. Annemi nerden tanıdıkları sormayı aklımda tutarken gelinliklere çoktan bakmaya başlayan kızlara kaydı gözüm heyecanlı bir şekilde gelinliklere bakıyorlardı. Gözüm koltukta karnını tutarak oturan Deniz'e kaydı. Yanlış hatırlamıyorsam doğuma yaklaşık 2 ay kalmıştı. Bebeğin cinsiyeti de kızdı. Aldıkları minik süslü elbiseleri gördükçe içim gidiyordu. Çok tatlıydı.
Kafamı sağa sola sallayıp bir kaç adım atıp gelinliklere bakmaya başladım. Annemin sesimi duyunca bakışlarım ondan tarafa döndü.
"Peri kızım gel ben bir kaç tane ayırtmıştım. " dedi kafamla onu onayladım. En azından bakmakla uğraşmayacaktım. Yanına gidip çalışanların tuttuğu gelinliklere baktım. Gözüme çarpan 3 gelinliği gösterdim ve kabine götürmelerini söyledim. Gelinlikler kabine giderken bende peşlerinden gidip denemeye başladım. İlk gelinliği giyip kalbinden çıktığımda etrafımda döndüm ve herkesin fikrini anlamak için yüzlerine baktım.
Deniz, Derya ve Melis sağ ellerini onaylamaz şekilde aşağıya doğru sallarken. Aleyna ve Sara "Bizimle değilsin." dediler ve gülmemi sağladılar. Annem ve Leyla teyze de onaylamaz sesler çıkarırken kabine yürümeye başladım.
İkinci gelinliği denerken görevli yardım etmişti. Çünkü baya kabarık bir gelinlikti. Ben bu gelinliği niye seçtim diye düşünürken kalbinden çıkıp arkadaşlarımın ve ailemin beğenisine sundum.
"Ayy prenses gibi oldun. " diyen Denize baktım. Gözlerini siliyorsun bir yandan da hamile olduğu için hormonları çoşmuş durumdaydı.
Gülerek Denize baktım. Annem, Leyla teyze ve kızlarda beğenirken kafamı onaylamaz şekilde sallayıp kabine girdim. Son gelinliği denerken kabinde ki aynadan kendime baktım. Çok hoş bir gelinlikti straplezdi bel kısmı tam otururken aşağıya doğru çok hafif kabarıktı. Bunu çok beğenmiştim. Kalbinden çıkıp anneme baktım. Gülümseyerek bakıyordu. Gözlerimi arkadaşlarımın üstünde gezdirdim hayran bir şekilde bakıyorlardı. Son olarak Leyla teyzeye baktım. Ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Çok güzel olmuşsun kızım. En çok bu yakıştı. " dedi ve elini omzuma koyup destek vermek istercesine sıktı. Gülümseyerek aynadan kendime bakarken bu gelinliği giymeye karar vermiştim.
*
Düğün hazırlıkları devam ederken sürekli isyan edip duruyordum. Hayatımda yapmadığım kadar alışveriş yapmıştım. Bir yandan da evde ki mobilyaları değiştirelim diye tutturan arkadaşlarım vardı. Kesin bir dille mobilyaları değişmek istemediğimi söyleyince başta söyleseler de mecbur kabul etmişlerdi.
Düğün ve kına alışverişimiz tamamen bittikten sonra sıra kınanın olduğu güne gelmişti. Ben fazla abartılı bişey istediğimi söylesem de canım arkadaşlarım mekan kapatmışlardı. Son hazırlıklar için Deniz ve Aleyna dışında herkes kınanın yapılacağı yere gitmişti. Bizde kuaföre gidecektik. Arabayı Aleyna kullanırken aklıma gelen şeyle arka koltukta rahat bir şekilde oturan Denize döndüm.
"Deniz sen biliyorsundur kesin. Bunlar bekarlığa veda partisi yapacak mı? "
" Nerden bileyim Peri." dedi ve gözlerini kaçırdı. Kesin biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Fiksi Remaja"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...