Bölüm 27

2.1K 204 14
                                    

Bölüm 27
Kadın gider, adam ölür

Keyifli okumalar :)

Önümde diz çökmüş bir şekilde bana evlenme teklifi etmiş Tahaya şaşkın şaşkın bakıyordum. O sıra da uçak anonsu geldi.

" Antalyaya gidecek uçağın yolcuları lütfen kapılara. "

Kafamı sola doğru çevirip kapıya baktım daha sonra Tahaya. Hayır yapamazdım.

Taha gülümseyerek yüzüme bakıyordu. Kafamı sağa sola salladıktan sonra konuşmaya başladım.

" Hayır Taha ben bunu yapamam. "

Taha şaşırmış birazda kızmış bir şekilde bana bakıyordu. Daha fazla bakmasına dayanamayacağımı anlayıp valizin kulbunu tutup hızlıca kapıya doğru koşmaya başladım. Bizi izleyen kalabalıkta ki insanların konuşma sesleri kulağıma doğru gelirken ister istemez Tahaya üzüldüm.

" Neden kabul etmedi ki? "
" Çocuk perişan oldu? "
" Kız sevmiyor muymuş? "
" Bak işte gitti. Demek mi sevmiyor. "

Konuşulanları duymamazlıktan geldikten sonra kapının orda omzumun üstünden Tahaya baktım. Yüzüğü kapatmış cebine koyuyordu. Yavaşça ayağa kalkarken bana bakmasıyla yüzünde ki hayal kırıklığını görmem bir oldu. Ne yapmıştım ben!!

Daha fazla durursam gidip boynuna atlayacaktım. Bu yüzden kapıdan hızlıca geçtim, uçağa geçip yerime oturdum. Kulaklığımı taktıktan sonra aniden gelen ağlama isteğiyle ağlamaya başladım.

Bunu yapmam lazımdı hayatımın aşkı senin hayatını da mahvedemem git Elaya o seni mutlu eder. Ben artık kendimi bile mutlu edemiyorum. Seni nasıl mutlu edeceğim ki?

Uçağın camından havaalanının binasına doğru baktım. Camdan bana bakıyordu. Görmüyordur değil mi ağladığımı? Elinin tersiyle gözlerini sildi. Oda mı ağlıyor? Ağlama canımın içi ağlama.

Senden uzak durmam lazım. Seninle dizi, film izlerken mutlaka çiftlerden biri severken gidiyordu bende kızıyordum ya işte şimdi anladım ben neden gittiklerini. Sevdiğinin mutlu olması için..

Tamam ilk başlarda üzülecez ama kendine yeni bir hayat kurman lazım. Benim hayatım sendin hep sen olacaksın. Ama ben artık eski Peri değilim. Bu yüzden yapamam..

Daha güzel bir vedayı hak ediyorduk farkındayım. Ama senin yanında biraz daha kalırsam senden uzak kalamayacaktım ve seninde hayatını mahvedecektim. Lütfen beni affet.

Seni hep sevdim. Hep seveceğim.

Taha'ya baktığımda hala bana bakıyordu. Binaya fazla uzak olamadığım için net bir şekilde görebiliyordum. Dudaklarını kıpırdatıp 'Gitme' dedi.

Karşılık olarak dudaklarımı kıpırdatıp 'Seni seviyorum' dedim. Gözümü sildikten sonra 'Özür dilerim' dedim.

Uçak hareket etmeye başlamıştı. Son kez dönüp Tahaya baktım. Sağında ki duvara yumruk atmıştı. Bu halini görünce daha çok göz yaşı dökülmeye başladı gözlerimden.

Seni özleyeceğim..

******

Uçağım Antalyaya inmiş. Eve gelmiştim. Yatakta uzanıp tavanı izlerken havaalanın da olanlar aklıma geldi. Gözlerim dolunca kendimi sıktım ağlamamak için.

Çok yorulmuştum bu yüzden uyumaya karar verdim. Önce kısa bir duş alıp daha sonra yatağıma girdim. Tam uyuyacağım sırada telefonum çaldı telefonu elime alıp arayana baktım.

KUYRUKLU YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin