Bölüm 18
Yeni OrtaklarBana sırıtarak bakan Yağıza sövmek istesem de kibarlığımı bozmak istemediğim için kapıyı suratına çarptım. Bir süre zil çalmayınca gittiğini sandım.
Tabi ki yanılmışım. Zile bastıktan sonra söylene söylene kapıyı açtım. Tek kaşımı kaldırarak konuşmaya başladım.
" Ne işi var senin burda? Ve evimi nerden buldun? "
" İstediğim sorudan başlayabiliyor muyum? "
Bu dediğinden sonra ters ters bakınca sırıtması yüzünde soldu ve ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdı.
" Tamam Peri sen kazandın. Burda ne işim var önce o sorudan başlayayım. Dün ki kabalığım yüzünden hem pişman oldum hemde annem kızdı özür dilemeye geldim. Diğer soruya gelirsek dün akşam Tahayla seni az bişey takip etmiş olabilirim. "
" Bana bak çocuk senin hiç bişeyini istemiyorum. Özür filan dileme bir daha da sakın buraya gelme. "
Tam ağzını açıp bişey söyleyecekti ki arkadan Mertin sesini duydum.
" Bu pezevengin ne işi var burda? "
" Bende seni özledim Mert çok sağol iyiyim sen nasılsın? " diyen Yağıza Mert ters ters bakmaya başladı.
" Yağız git burdan bir daha da gelme. "
" Hayır gitmiyorum. " dedikten sonra pis pis sırıtarak Merte baktı. Mert yumruklarını sıkıp konuşmaya başladı.
" Oğlum Taha buraya geldiğini öğrenirse seni komaya sokar. "
" Canı sağolsun kuzenimin. " dedikten sonra bana baktı ve konuşmaya devam etti.
" Peri beni affedene kadar peşinden ayrılmayacağım. "
Çok sinir olmuştum Yağıza. Aklıma gelen şeyle Yağıza elimle gel gel işareti yaptım ve yakınıma gelmesini sağladım. Mertin hareketlendiğini hissedince elimi arkama alıp 1 dakika işareti yaptım.
Yağız bana iyice yaklaşınca kapıyı hızlıca suratına çarptım. Bu hareketinden sonra Mert gülmeye başladı.
" Kankim gel bakalım kameradan. " dedikten sonra kameranın ekranına baktık. Yağız burnunu tutarak sövüyordu. Bu haline daha çok gülerken. İçeriden annem geldi.
" Kimmiş kızım gelen? "
" Gereksiz biriydi anne hallettik biz. " dedikten sonra Merte bakıp göz kırptım. Oda beni desteklemek için.
" Aynen Derya teyze hallettik biz. " dedikten sonra bana döndü ve konuşmaya başladı.
" Hadi artık çıkalım. Daha bizimkiler bekliyorlar bizi bir ton mesaj atmışlar neredesiniz diye. "
" Anne biz gidelim o zaman? "
" Tamam kızım dikkat edin. " diyen anneme sarılıp öptüm. Mertte sarıldıktan sonra çıkarken Halime sultana seslendi.
" Ben gidiyorum Halime sultan kendine iyi bak. "
" Tamam yavrum görüşürüz. "
********
Şuan bizim tayfanın hepsiyle beraber karaokeye gelmiştik. Taha hala ortalıkta yoktu. Kerem ve Aleyna çıkıp şarkı söylemeye başladılar. Aslında bazen onların neden sevgili olmadıklarını düşünüyorum. Çok uyumlular ve birbirlerinden gerçekten hoşlanıyorlar. Bu konuyu bi ara Aleynayla konuşmayı aklımın bir köşesine yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Novela Juvenil"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...