Bölüm 28
YaşıyorHiç bir zaman nasıl öleceğimi düşünmemiştim. Ama her zaman öleceksem denizde ölmek istemişimdir. Aşık olduğum maviliklerde..
Şimdi denizin içindeyim. Aşık olduğum maviliklerde, aşık olduğum adam için ölüyordum. Yavaş yavaş bilincim kapanmaya başlamıştı.
Sanki Taha yanımda gibi hissediyordum. Gülümseyerek ona bakıyordum. Ölüyordum galiba.
Gözlerim kapanmaya başladığı sırada biri kolumdan tutup sudan çıkardı. Gözlerim kapanırken beni sudan çıkaran kişinin kim olduğunu göremedim. Yavaş yavaş kıyıya doğru gidiyorduk. Sonunda kıyıya geldiğimizde konuşmaya başladı.
" Tam bir baş belasısın Peri!"
Zorla gözlerimi açmayı denedim. İlk denemem de başarılı olamadım. İkinci kez denemeye karar vermiştim. Kendimi zorlayıp gözlerimi açmaya başladığım sıra da istemeden ağzımdan bir kaç kelime çıktı.
" Taha? Sensin değil mi beni kurtaracağını biliyordum. "
Gözlerimi açtığımda gözleri dolmuş bana endişeyle bakan Orkun la karşılaştım. Gözlerimi açtığımı görünce beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
" Çok korktum. İyi ki seni takip etmişim. "
" Keşke bıraksaydın. "
" Saçmalama. "
Canım çok acıyordu. Farkında olmadan kendimi öldürüyordum. Bu yaptığımın etrafımda ki insanları ne kadar üzeceğini düşünmeden hareket etmiştim.
Orkunun gözlerinde ki korkuyu görünce bir daha böyle bişey yapmamaya karar vermiştim. Taha gibi yapmayacaktım ben savaşacağım.
*
Gözlerimi yavaş yavaş açarken yatakta sola dönüp komidinin üstünde ki telefondan saate baktım. Saat 11e geliyordu. Çok uyumuşum.
Yataktan yavaşça kalkarken etrafa sersem sersem bakıyordum. Ağır adımlarla banyoya yürümeye başladım.
Kısa bir dış aldıktan sonra üstümü giyinip saçımı kurutmaya başladım. Saçımı kuruttuktan sonra odama geçtim. Telefonumu elimi aldıktan sonra mesaj var mı diye bakmaya başladım.
Bir tane kayıtlı olmayan numaradan mesaj gelmişti.
"Peri sevdiğin adamı kaybetmek nasıl bir duygu? Hatta adamın senin yüzünden öldüğünü bilmek? "
Gözlerim dolu dolu mesajı okudum. Devamını okumak istemesem de okumaya karar verdim.
"Aslında sana iyilik yapmak istemiyorum ama geçen gün ki şovundan sonra sana acımaya başladım. Bu yüzden şimdi yazdıklarımı iyi oku..
Taha ölmedi yaşıyor. Şimdi bana nerde olduğunu soracaksın biliyorum. Ama sana söylemeyeceğim. Sana verebileceğim tek ipucu;
Eski anılarını hatırla. "
Şaşkın bir şekilde telefona bakarken numarayı aramaya karar verdim.
Tabi ki tahmin ettiğim gibi aradığınız numara kullanılmamaktadır dedi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Teen Fiction"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...