Bölüm 31

2.1K 202 11
                                    

Bölüm 31
Uçurum

Uyurken gelen bağırma sesiyle biran da irkilip yatakta sıçradım. Ses Tahanın odasından geliyordu. Koşarak odasına doğru girmeye başladım.

Odasına gelince hızla kapıyı açtım. Karanlıkta bir yer görünmüyordu. Lambayı açtıktan sonra Taha baktım. Yatakta bacaklarını kendine çekmiş kafasını da bacaklarına gömmüş bir şekildeydi. Yanına gidip yatağa oturduktan sonra kafasını hafif kaldırıp bana baktı. Kafasını bacaklarına geri gömdü. Çok hızlı nefes alıp veriyordu. Kabus görmüş olmalıydı.

Biraz sakinleşmesi için kollarımı ona sardım. Kollarımı sarınca kafasını kaldırıp bana doğru baktı daha sonra yanına gelmem için yatakta biraz kaydı. Yanına uzandıktan sonra onunda uzamasını bekledim. Uzanıp yüzünü bana döndü. Bir elimle saçlarını okşarken diğer elimle se yanağını okşuyordum. Ellerini belime sarıp beni kendine daha çok çekti ardından kafasını boynuma sakladı.

Yavaş yavaş nefes alışverişi düzene girmeye başlamıştı. Sakinleştiğini fark edince kendimi biraz uzaklaştırıp suratına bakmaya başladım. Suratına baktığımı anlayınca oda bana doğru bakmaya başladı.

" Kabus mu gördün? "

Evet anlamında kafasını salladıktan sonra ne gördüğünü merak etmeye başlamıştım. Ne kadar kendimi durdurmaya çalışsam da kendimi tutamayıp konuşmaya başladım.

" Ne gördün? "

Bir süre ağzını açıp kapattı. Dikkatle ona bakıyordum. Doğru kelimeleri seçmeye çalışıyordu sanırım.

Sonunda konuşmaya karar vermiş olmalı ki konuşmaya başladı.

" Ben uçurumdaydım. Biriyle telefonda konuştum. Daha sonra uçurumdan aşağıya atladım. "

Gözlerim anında dolarken gözlerimi kaçırdım.

" Bu gördüğüm rüya değildi gerçekti değil mi? "

Kafamı anında Tahaya dönerken evet anlamında kafamı salladım.

" Çok gerçekçiydi zaten. Benim anlamadığım şey neden böyle bir şey yaptım? "

Anlatmak istemesem de Tahaya herşeyi en başından anlatmaya karar verdim. Dikkatle bana bakarken en başından herşeyi anlattım.

*

" Senin için yaptım yani? "

Gözlerimi sıkıca kapatıp kafamı aşağı yukarı salladım.

" Kafanı eğme bana bak. "

Kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım.

" Peri seni ümitlendirmek istemem ama ben bişeyler hatırlamaya başladım. "

Biranda gülümsemeye başladım.

" Böyle kesit kesit şeyler hatırlıyorum. Mesela seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum. Sonra sevgili olduğumuz zamanı hatırlıyorum. Daha sonra bir boşluk var büyük bir boşluk hissediyorum. O boşluktan sonra bir kafedeyiz ben bi yere gidiyorum filan gelince sen birine sarılmış oluyorsun kavga edip ayrılıyoruz. Gerisi yok. "

" İnan bana bunları hatırlaman da yeter. Aslında sana hep sormak istediğim bir şey vardı ama çekiniyordum. "

" Sor bakalım. "

" Uçurumdan atlamışsın kendi ağzınla söyledin. Peki nasıl kurtuldun? "

" Onu bende hatırlamıyorum ama yavaş yavaş görüntüler geliyor gözümün önüne. "

KUYRUKLU YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin